© Layout by Julia E.

VIIME HETKEN JOULULAHJAVINKKI

21 December 2016

Mä kävin yli viikko sitten taas Selenassa jalkahoidossa! Ai, että miten hyvä fiilis siitä tulekaan. Luulisi että jalkahoito on joku pieni juttu, minkä lopputulosta kukaan ei näe (ainakaan näin talvella), mutta idea ei olekaan siinä, että näkyykö vai ei. Parasta jalkahoidossa on se, että sulle itselleen tulee siitä ihan älyttömän hyvä fiilis! Itse lähdin taas ihan hymyssä suin liikkeestä ulos ja oli kokonaisvaltaisesti niin paljon siistimpi olo, vaikka se oli pelkkä jalkahoito... Musta tuntuu, että ihmiset harvemmin raaskii laittaa rahaa erilaisiin hoitoihin ja siksi minun mielestäni lahjakortti, kauneushoitolaan on yksi parhaimmista lahjoista! Jos teiltä siis vielä puuttuu lahja rakkaalle, kaverille tai vaikka vanhemmille, niin käykää ihmeessä hakemassa lahjakortti! Kuka nyt ei tykkäisi hemmottelusta?!

IMG_8006

Halusin tällä kertaa jotain tosi jouluista varpaankynsiini ja koska mulla oli viimeksi punaista väriä, päätettiin tällä kertaa laittaa ihan kunnon joulu meiningit varpaisiin. Nyt mun varpaankynsistä löytyy, vihreeää väriä, lumihiutaleita, joulupukkeja ja joulukuusia!  Mulla tulee näitä katsoessa ihan älyttömän hyvä fiilis ja pakko myööntää, että jos ei näiden avulla tuu joulumieltä, niin ei sit millään!

IMG_8015 IMG_7937 IMG_8039

postaus toteutettu yhteistyössä Selena kanssa.

No comments:

Post a Comment