© Layout by Julia E.

LAHJOJEN VAIHTO TREFFIT

24 December 2016

Mä menin eilen paikasta toiseen, kuin mikäki duracell pupu. Olin ihan älyttömän innoissani kaikesta ja etenkin siitä, että pääsin taas tänne Saloon viettää aikaa! Mä nautin täällä olosta sen takia, koska täällä aika tuntuu menevän paljon hitaammin. Helsingissä ehtisin tekemään ehkä kolmessa päivässä yhtä paljon juttuja, kuin mitä mä ehdin tehdä nyt yhden päivän aikana! Päivän kohokohtana oli muun muuassa entisten työkavereiden näkeminen, viimeisten joululahjojen hankkiminen, sulkapallopelit Waltterin iskän ja veljen kanssa, uudet Selenassa laitetut kynnet ja ihanat treffit rakkaiden tyttöjen kanssa.

Me sovittiin lahjojen vaihto treffit kahvilassa tyttöjen kanssa ja tää oli niin kiva juttu, että tästä on varmaan pakko tehdä jonkinlainen perinne! Oli ihanaa päästä näkemään tyttöjä vielä näin juuri ennen joulua ja päästä vaihtamaan lahjoja. Valitettavasti kaikki eivät päässeet paikalle, mutta näkee heitä onneksi tässä vielä joulun välipäivinä. Mulla on kyllä ihan parhaita kavereita! <3

Tänään vietetään joulua Waltterin sukulaisten kanssa ja huomenna lähdetään sulattelee joulukinkkuja todennäköisesti Rikalan tanssilattialle! Oikein ihanaa joulua teille kaikille! <3

IMG_8228 IMG_8234 IMG_8236 IMG_8264 IMG_8209 IMG_8225 IMG_8249 IMG_8260 IMG_8204 IMG_8245 IMG_8226 IMG_8238 IMG_8243

No comments:

Post a Comment