© Layout by Julia E.

ELÄMÄNI PARAS HUHTIKUU

02 May 2018

Huhhuh! Yritin kovin ottaa huhtikuun aikana ryhtiliikettä blogin suhteen, mutta ei siitä mitään tullut. Huhtikuussa ehti tapahtua vaikka mitä kaikkea ja pakko myöntää, että vierähtää varmaan kokonainen kuukausi, ennen kuin pääsen oikeasti yli tästä väsymyksestä. En kerennyt edes laukkuja loppuun asti purkaa, kun oli jo seuraavat menot tiedossa. Oli extempore reissu Roomaan, gaala viikonloppu, Salossa käymisiä, pressipäiviä, opiskelijatapahtumia Helsingissä sekä Tampereella, juhlia, tupareita, mun ja Waltterin viides vuosipäivä, yksille lähtemisiä, jotka loppuivat siihen, että tulin seuraavana aamuna kahdeksalta kotiin ja kaikki huipentui aivan älyttömän hauskaan vappuun! Voin sanoa, että kaikkeni olen antanut ja tuntuu ihan siltä, että olisin elänyt yhden kuukauden sisällä kokonaisen kesän!!!

Tänään aloitin päiväni viemällä Waltterin kouluun, samalla reissulla kävin hakemassa yhden postipaketin ja sen jälkeen kävin koirien kanssa lenkillä. Nyt rojahdin mun karvakamujen kanssa sohvalle kirjoittamaan tätä postausta ja heti tämän jälkeen olisi tarkoitus ottaa kalenteri käteen, avata sähköposti ja lähteä käymään sitä läpi, sekä luomaan samalla jonkinlaista fiksua aikataulua seuraaville viikoille. Toisin sanoen nyt otan itseäni niskasta kiinni ja pistän elämän taas kondikseen. Ulkona paistaa aurinko ja oon ihan super iloinen kaikesta! Mulla oli elämäni paras huhtikuu, enkä malta odottaa mitä kaikkea kesä tuo tullessaan!

IMG_7999 IMG_8053 IMG_7964 IMG_8054 IMG_8011 Kuvat Natalia

No comments:

Post a Comment