© Layout by Julia E.

OLEN ONNELLINEN

29 February 2016

Voi vitsi mikä fiilis! Tiedättekö sen tunteen, kun on vaan ihan super onnellinen? Mä tiedän, sillä mä oon sitä just nyt! Mulla on nyt meinaa sellainen fiilis, että vaikka mä en oo päässyt matkustelee tai tekee muuten vaan jotain ihan super huikeita juttuja, niin tää välivuosi ei ole mennyt todellakaan hukkaan! okeiokei.. Myönnän, että kyllä tossa syksyllä/talvella vähän masensi oma elämäntilanne splizzaa tehdessä, koska tuntui siltä, että tämä välivuosi on pelkkää ajanhukkaa. Mutta toisaalta pimeään aikaan vuodesta masentaa muutenkin kaikki asiat. Nyt oon kuitenkin ihan fine mun välivuoden kanssa, sillä mä oon saanut säästettyä ja ostettua kaksi asiaa, jotka ovat olleet jo pidemmän aikaan haaveena. Kamera ja tämä ihana macbook, jotka sitten tekevät tästä bloggaamisesta vähän mieluisampaa ja helpompaa. Mulla on parhaillaan ihan älyttömän hyvä fiilis, koska tiedän, että mä en oo saanu näitä kahta ihan vaan sormia napsauttamalla, vaan näiden asioiden eteen on tehty hurjasti töitä ja oon vihdoin ansainnut nämä!
Tämän välivuoden aikana olen oppinut myös ihan hurjasti paljon kaikkea uutta itsessäni. Olen esimerkiksi oppinut tuntemaan omat huonot ja hyvät puolet paremmin, itsenäistynyt ja oppinut arvostamaan läheisiä ihmisiä ja etenkin kavereita!<3
Ollaan myös pikkuhiljaa saatu tästä meidän kämpästä muovailtuu ihan meidän näköisen, kotoisan paikan, jossa molemmat viihtyy paremmin kuin hyvin ja se on myöskin helpottanut tänne Helsinkiin kotiutumista ja ihan jokapäiväistä jaksamista! Edelleen täältä puuttuu juttuja, esimerkiksi pölyhuiska, mutta pikkuhiljaa pikkuhiljaa.... ei se koti hetkessä synny!
Myös teiltä on tullut nyt muutaman päivän sisällä niin ihania kommentteja, et mä oon meinannu halkee kahtia niitä lukiessa!  Te olette yksi niistä asioista, mikä tekee tästä bloggaamisesta ihan älyttömän ihanaa! Iso kiitos teille siitä! <3
ps. Katsokaa ulos ja ihailkaa tota aurinkoa! Mä saan siitä ihan älyttömästi energiaa, sillä se kertoo sen, että KEVÄT ON TULOSSA!!!
Untitled Untitled Untitled Untitled

18 comments:

  1. Voi kumpa tääl Tampereenkin suunnalla paistais aurinko viel tänään... :D Koko aamun ollu taivas täynnä pilviä, eikä merkkiäkään auringosta :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi eei! Mä en uskalla kattoo säätiedotusta, vaan yritän pitää sormii ja varpait ristissä ja toivoo, että nää aurinkoiset kelit kestäis mahdollisimman pitkään! :D

      Delete
  2. Tästä postauksesta huokaus positiivisuus! Itse tulin tosi iloiseksi kun luin sitä :))

    ReplyDelete
  3. Kova työ todellakin palkitaan ;) Ihan huippua Liisa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin palkitaan!!! Se tuli taas jälleen kerran todistettuu! Kiitos Camilla <3

      Delete
  4. Ihana lukee tämmöstä postausta!<3

    ReplyDelete
  5. mistä teijän sohva on? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on ikeasta, hintaa oli muistaakseni vaan 300€ :) mukava kulmasohva, minkä saa levitettyy vuoteeks !

      Delete
  6. Voi ihana sinä! ♥ Toi aurinko kyl tekee munkin fiilikselle ihmeitä!

    http://plan-cee.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on kyl jännä miten paljon se oikeesti vaikuttaa mielialaan!:)) ja kiitos <3

      Delete
  7. Ihan mielettömän ihana postaus, tää positiivisuus piristi munkin flunssaista ja nuutunutta mieltäni! Mulla on kyllä aika samoja fiiliksiä välivuoden suhteen, välillä toki on ärsyttänyt ja ahdistanut mutta loppujen lopuksi kaikki on kääntynyt parhain päin ja tällä hetkellä oon onnellisempi kuin aikoihin :)

    ReplyDelete
  8. Voi, alko itseäkin hymyilyttämään tämä postaus :') Maailman parhain tunne, kun oikeesti vaan havahtuu, että apua, miten onnellinen mä oonkaan! Täällä samanlaisia fiiliksiä erityisesti ensiasunnon ansiosta, ja muutenkin kevät on tuloillaan - kelpaa! <3

    essi-bltn.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oii! kiva kuulla, että joku pystyy samaistumaan mun fiilikseen, mahtavaa! <3:)

      Delete
  9. Minkä tuumanen näyttö tässä on? :)

    ReplyDelete