© Layout by Julia E.

HAPPY VALENTINE'S DAY! ♥

14 February 2016

Oikein ihanaa ystävänpäivää teille kaikille!♥ Mä päätin tänään tehdä poikkeuksen ja tällä kertaa olla itse se, ketä vie kukkia, eikä vastaanota niitä. Vein aamulla kukkia Lindalle tohon naapuriin ja tietenkin myös Waltterille. Lähetin myöskin tällä viikolla muutamalle ystävälle kortin, toivottavasti ne meni perille asti. Siitä on meinaa hetki aikaa kun mä oon jotain postitse lähettänyt ja piti oikein googlettamalla tarkistaa, että mihin se osoite ja vastaanottajan nimi oikein kierjoitetaan...:D
Mulla on ollu aika laiskottelu ja työpainotteinen viikko ja siksi täällä blogin puolella on ollut hieman hiljaisempaa. Yhdet asukuvat on jo yli viikon verran lojunut tuolla luonnoksissa, mutta julkaise napin painaminenkin on ollut jostain syystä ylitsepääsemättömän vaikeaa. Eilen paistoi onneksi pitkästä aikaa aurinko ja yritin siitä ahmia kaiken energian itseeni.. ja jos totta puhutaan, niin onnistuin! Eilen ja tänään oon ollut taas elävien ihmisten kirjoilla, huomattavasti energisempi ja intoa täynnä! Nyt mä kuitenkin lopetan turhat pölinät ja jatkan vapaapäivästä nauttimista! Muistakaa arvostaa ystäviänne ja pitää niistä tiukasti kiinni! Iso rutistus teille kaikille!♥
Untitled Untitled Untitled Untitled

No comments:

Post a Comment