© Layout by Julia E.

TREFFI-ILTA LINTSILLÄ

26 September 2018

Mä en ihan hirveästi tai siis mitä mä tässä kaunistelen... En välitä huvipuisto laitteista ollenkaan! Jo kuudennella luokalla, kun oltiin viettämässä luokkaretkeä lintsillä, mut väkisin kannettiin puuvuoristorataan. Näin vanhemmaksi tullessa musta on tullut entistä pahempi pelkuri, joten lintsillä käyn yleensä vaan kävelyllä ja syömässä hattaraa. Näin me tehtiin tälläkin kertaa, mutta hattaran lisäksi päätettiin ostaa Waltterin kanssa myös tuollaiset lintsikisa -pelivihot, jotka sisältää 5 peliseteliä. Seteleillä voi pelata derby, tähtipallot, tykinkuulat, pellet sekä ammunta -pelejä.

Mä oon luonteeltani erittäin kilpailuhenkinen ja siksi tällainen treffi-ilta oli mun mieleen. Varsinkin siinä kohtaa kun pelit oli pelattu ja lähdin voittajana kotiin, kaiken lisäksi vielä pehmolelu kourassa. En oo aikaisemmin edes tiennyt kyseisestä lintsikisa-pelivihkosta. Pitääkin tästä lähtien käydä joka kesä ainakin kerran pelaamassa!

Mun alkuviikko on vierähtänyt ihan mukavissa merkeissä ja tänään olisi tarkoitus lähteä yhdeksi yöksi Emman ja Saran kanssa mökille rentoutumaan. Näin Saraa tiistaina pitkästä aikaa ja nyt en malta odottaa, että pääsisin viettämään vuorokauden verran ihan kunnolla tyttöjen kanssa laatuaikaa!

IMG_0453 IMG_0330 IMG_0533-2 IMG_0606 IMG_0333 IMG_0517 IMG_0390 IMG_0480 IMG_0589 IMG_0349 IMG_0620 IMG_0536 IMG_0499 IMG_0600 IMG_0490 IMG_0412

No comments:

Post a Comment