© Layout by Julia E.

IHANA PALUU ARKEEN

08 September 2018

Ihanaa lauantai-iltaa tyypit! Vaikka alkuviikosta paluu yliopiston penkille sai mun stressitason kohenemaan, näin loppuviikosta tuntuu kuitenkin ihan super hyvältä, että arki on vihdoin alkanut. Yliopistoa, pressitapahtumia, kavereiden kanssa olo ja kaikkea muutakin on ollut nyt sopivissa määrin. Tuntuu parhaillaan siltä, että elämän kaikki osa-alueet ovat täydellisesti tasapainossa. Toivottavasti pystyn säilyttämään tämän fiiliksen koko syksyn ajan! Se olisi täydellistä, mutta varmasti syksyyn mahtuu ylä- ja alamäkiä.

Eilen herätyskello soi klo. 7.00, mulla oli aikomusta mennä aamulla joogaan, mutta päätin sammuttaa herätyskellon ja jäädä sänkyyn. Felix (Waltterin vanhempien koira) nukkui mun päällä ja Waltteri siinä vieressä. Mun oli niin hyvä olla, että en tuntenut edes huonoa omatuntoa jäädessäni sänkyyn. Nukuin pari tuntia lisää, heräsin kaikessa rauhassa, luin hetken koulujuttuja, söin, laittauduin ja lähdin keskustaan käymään parissa blogitapahtumassa. Sieltä suuntasin illaksi töihin ja ai ettää mulla oli yksi parhaista työvuoroista vähään aikaan! Olin intoa täynnä ja totesin, että mä en voisi tähän elämäntilanteeseen kuvitella itselleni mitään parempaa työpaikkaa! Onhan tää käytännössä yks mun lapsuuden unelma-ammateista, joten mä tavallaan toteutan tällä hetkellä yhtä mun unelmista. En halua olla loppuikäni vaatemyyjänä, mutta just nyt tää on ihan parasta!

Illalla pääsin viettämään vielä ihanan rentouttavaa löhöilyiltaa ystävieni Jeminan ja Jevin seurassa. Katottiin leffaa, vaihdettiin kuulumisia ja ajatuksia, juotiin teetä, herkuteltiin ja letitettiin hiuksia. Tää ilta oli just sitä, mitä kaipasin näin työtäytteisenä viikonloppuna. Tänään mulla on taas iltavuoro ja huomenna olen koko päivän töissä, joten töiden ohella on tiedossa ihan vaan rentoutumista! Yritän nyt saada taas blogin osaksi arkea, joten toivottavasti jatkossa tulee postauksia edes hieman useemmin kuin kerran kahdessa viikossa!

IMG_9772 IMG_0008 IMG_9817 IMG_9826 IMG_9868 IMG_0042 IMG_9805 IMG_9795 IMG_7085-2 Kynnet: Selena 

No comments:

Post a Comment