© Layout by Julia E.

TYTTÖJEN JUTTUJA

30 November 2016

Yliopiston takia tää syksy on tuntunut erittäin kiireiseltä ja rankalta, mutta kaikesta huolimatta olen pyrkinyt tekemään ystävilleni aikaa! Opiskelu pitää tottakai sijoittaa ykköseksi, mutta ei saa missään nimessä unohtaa kavereita. He on meinaa niitä, jotka auttaa jaksamaan! En kuitenkaan jaksaisi istua ympäri vuorokauden nenä kiinni kirjassa, joten miksi ei pirauttaisi ystävälle ja tekisi hänelle aikaa!

Mulle ystävät ovat olleet aina tärkeitä. En voisi kuvitella elämää ilman ystävien luomaa tukiverkkoa ja siksi heidän näkeminen, heidän kanssa oleminen ja heidän kanssa jutteleminen on minulle todella tärkeää! Alku syksystä olin erittäin stressaantunut ja mun oli todella vaikeaa olla kavereiden kanssa oma itseni. Vietin heidän kanssa aikaa, mutta en ollut täysin läsnä siinä hetkessä, sillä ajatukset oli kokoajan jossain aivan muualla. Nyt tuntuu taas pikkuhiljaa siltä, että alan tottumaan tähän yliopisto arkeen, sekä nykyiseen elämäntilanteeseen sen verran hyvin, että pystyn olemaan taas jo paljon enempi se oma itseni! Tottakai väsymys painaa tälläkin hetkellä päälle ja tuntuu, että olen kovasti loman tarpeessa, niin olen silti pystynyt hetkeksi unohtamaan kaiken muun ja olemaan juuri siinä hetkessä, ystävieni kanssa.

Parin viime viikon aikana onki taas tullut nähtyä yllättävän paljon ystäviä! Ollaan nähty aika rennoissa merkeissä, tyttöjen juttuja tehden.  Jeminan kanssa käytiin yks päivä syömässä meidän lemppari paikassa sushia, Lindan kanssa iltakävelyllä, Iidan kanssa shoppailemassa, Essin kanssa Veetin uuden uutuustuotteen lanseerausjuhlassa, moikannut Jeviä hänen ollessaan töissä, kävin Salossa luistelemassa, Siljan luona Turussa yökyläilemässä ja samalla reissulla näin myös muutamaa muutakin turkulaista kaveria ''teehetken'' merkeissä.

Oon nähnyt ystäviä todella rennoissa merkeissä ja nauttinut siitä!

IMG_6043 IMG_5300 IMG_6357 IMG_5981 15250941_609212939261933_8276918638960151109_o IMG_6063 IMG_6626 IMG_5472 IMG_5501 IMG_6368 IMG_5920 IMG_5957 IMG_6342

ps. Kaikki kamut siellä ruudun toisella puolella, ootte mulle kaikki kaikessa! Super tärkeitä! 

7 comments:

  1. Moi! Saanko kysyä hieman näistä kuvista? Millä kameralla on otettu ja mitkä asetukset? Valokuvaus kiinnostaa niin siksi kysyn. Tosi ihania kuvia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulla on canon 6D kamera, kuvat 7 ja 11 on otettu tokina 16-28mm objektiivilla ja loput 50mm objektiivilla :) asetukset vaihtelee tilanteen mukaan :)

      Delete
  2. Kiva että rupee uudenlainen arki jo helpottaa, varmasti vaatii tottumisensa. Ootan 'innolla' kun välivuodesta siirrytään syksyllä toivottavasti taas opiskelujen pariin ja uuteen rytmiin.
    Muistanko nyt ihan väärin vai oliko sulla snäpissä joku päivä että olit saanut uuden työpaikan? Jos muisti ei petä, niin onnea sinne suuntaan! :-) Saako udella millaisen työn nappasit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos, oon nyt bik bokilla ekstraajana! :) <3

      Delete
  3. mikä toi uutuustuote onn?? näyttää jännältä

    ReplyDelete
    Replies
    1. sellanen millä saa siistittyä kulmakarvoja, mutta sillä saa myös sheivattua bikinirajat ja kainalot! :)

      Delete