© Layout by Julia E.

PINK&GREY

14 November 2016

Vaaleanpunaisen ja harmaan yhdistelmä. Ai, että mä tykkään siitä! Ostin meidän valkoiseen joulukuuseen vaaleanpunaisia ja hopeisia palloja, varmaan jotenkin siitä inspiroituneena syntyi myös tämä asu. Mä oon tottunu käyttämään todella värittömiä vaatteita ja jos olen jotain värikästä päälleni pistänyt, niin se on ollut yleensä kokomustaan yhdistettynä. Tällä kertaa päätin heittäytyä villiksi ja hiukan poiketa siitä, mihin olen tottunut. Hyvä päätös oli kokeilla jotain vähän erilaista, sillä mä rakastuin tähän yhdistelmään päästä varpaisiin. Hyvännäköinen yhdistelmä, joka on kaiken lisäksi myös super mukava ja lämmin. Näissä kuteissa vierähti eilinen päivä ja tää asu tulee varmasti eksymään mun päälle vielä monen monta kertaa!
IMG_4922 IMG_4958 IMG_4910 IMG_5019 IMG_4987 IMG_4966 IMG_4917 IMG_5014
photos by Waltteri
sweater mango || coat zara || jeans bik bok || shoes dinsko

5 comments:

  1. Ihana asuyhdistelmä! Tuo vaaleanpunainen väri sopii sulle tosi hyvin :-)

    ReplyDelete
  2. Kiva asu! Saako udella, mistä tuo ihana laukku on :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostin sen helmikuussa Venäjältä enkä muista ollenkaa sen kaupan nimeä :-D

      Delete
  3. Superkiva asu ja sopii kyllä niin hyvin sulle! Pakko kysästä et osaatko yhtään sanoa oliskohan kaupoissa vielä myynnissä tota neuletta? Eli onko se kuinka uus? :)

    ReplyDelete