© Layout by Julia E.

FIRST WINTER OUTFIT

10 November 2016

Tuolla ulkona on kylmä ja välillä on ollut inhottavaa tulla kotiin, kun varpaat ovat olleet ihan jäässä... mutta mä en halua valittaa! Musta tuolla ulkona on kylmyydestä huolimatta erittäin kaunista. Ainakin itse katselen paljon mielummin tuollaista valkoista maisemaa kuin epämääräistä harmautta. Sitä paitsi toi ihana lumi tuo lisää valoa tähän kaamosaikaan ja sen ansiosta mulla on jo nyt erittäin jouluinen fiilis. Oon hankkinut jo ensimmäiset joululahjat (kerrankin ajoissa) ja kävin jopa pari päivää sitten ostamassa meille joulukuusen! Kasasin sen heti samana iltana ja viritin parit jouluvalotkin paikoilleen. Nyt pitää vaan toivoa, että toi lumi pysyisi mahdollisimman pitkään!

Ainoa miinus lumessa ja kylmyydessä on se, että asukuvat jää erittäin vähäisiksi. Joka aamu kouluun lähtiessä, mun asut näyttää melkein samalta, sillä haluan pukea jotain mahdollisimman mukavaa ja lämmintä päälle. Asukuvien vähäisyys ei loppupeleissä oo niin vakavaa, sillä aika suurella osalla bloggaajista taitaa olla sama ongelma, tähän aikaan vuodesta. En siis anna tämän asian vaikuttaa mun positiiviseen mielialaan, mikä on nyt kestänyt yllättävän pitkään! Mä oon tullut siihen tulokseen, että se on vaan omasta asenteesta kiinni se mieliala. Vähän niin kuin ''tee toisille niin kuin toivot toisten tekevän sinulle!''. Samalla tavalla se menee mielialan kanssa. Jos ajattelee positiivisesti, niin saa positiivisuutta myös takaisin! Mutta ei siitä sen enempää. :)

Parhaillaan oon matkalla yliopistolle. Istun bussissa, kuuntelen musiikkia ja ihastelen näitä kauniita, lumisia maisemia. Mulla on tänään ainoastaan kaksi luentoa, jonka jälkeen suuntaan kotiin, lukemaan huomiseen tenttiin. Huomisen tentin jälkeen pääsenki sit hyvällä omatunnolla heittämään viikonlopuksi aivot narikkaan ja lähtemään pienen tauon jälkeen Saloon, vanhempien luokse rentoutumaan! No okeiokei.. ehkä yhden koulutehtävän otan mukaan, mutta muuten ajattelin vaan rentoutua, nauttia olosta ja käydä Sannin keikalla! Kiva viikonloppu siis tiedossa! <3

IMG_4332 IMG_4324 IMG_4277 IMG_4386 IMG_4309 IMG_4398 jacket gina tricot || scarf* vila || jeans bik bok || shoes dinsko || sunglasses* ray ban || watch casio 

(*saatu blogin kautta/gifted)

No comments:

Post a Comment