© Layout by Julia E.

SÄÄSTELIÄÄLLÄ TUULELLA

14 September 2016

Tiedättekö sen tunteen, kun vaatekaappi pursuaa vaatteita, mutta käytät silti aina vaan niitä tiettyjä lemppareita. Mä oon sortunut viimeaikoina pahasti tähän tilanteeseen. Jos rullaa tätä blogia alaspäin, voi huomata sen, että tämä raitapaita esiintyi myös edellisissä asukuvissa... :-D En koe siinä mitään väärää, mutta on vaan hauska huomata miten nää mun asut, pyörii oikeastaan niiden muutamien samojen vaatekappalaiden varassa. Tästä voi myös oppia sen, että voisin karsia suuren osan vaatekaapin sisällöstä jonnekin kirpparille myytäväksi, kunhan löytyisi joku sopiva väli tehdä sellaista.

Oon viime aikoina muutenkin vähentänyt vaatteiden ostelua ja yrittänyt vain vaatekappaleita eri tavalla yhdistämällä keksiä jotain uutta. Pitää ehdottomasti jatkaa samalla kaavalla ja ostaa vaan silloin kun on oikeasti ihan pakko ja silloinkin vaan niitä tylsiä yksilöitä, jotka on helppo yhdistää moneen eri asuun! Näin köyhänä opiskelijana ei meinaa oo varaa törsäillä rahaa miten sattuu ja pitää alkaa miettii vähän tarkemmin sitä omaa kulutusta. Oon ruvennu kuljettamaan laukussa jopa tyhjiä tölkkejä... Oon nolo, mutta en vaan raaski heittää aamulla tyhjäksi juotua red bull -tölkkiä roskiin. Sushiin ja opiskelijabileisiin menee aika paljon rahaa, mutta en ole vielä keksinyt keinoa säästää näissä kahdessa asiassa. Ehkä mä vielä joku päivä opin! :-D Ainiin... ja sit ne limsat ja enrgiajuomat! Nekin pitäisi vaihtaa vesipulloon...
IMG_8897-3 IMG_8907-3 IMG_8800-3 IMG_8860-3 IMG_8886-3 IMG_8911-3 IMG_8949-3 IMG_8763-3
Photos by Waltteri
shirt cubus || vest bik bok || jeans bik bok || heels nelly.com || bag glitter || watch casio 

9 comments:

  1. Liisa mistä oot ostanu sun nahkatakin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toinen on sheinsidelt ja toinen zaran lasten puolelta !:))

      Delete
  2. Siis heitätkö yleensä tyhjät tölkit roskiin etkä kierrätä...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. En, mutta jos oon juonu vaikka red bullin matkalla kouluun ja mulla on töitä vielä koulun jälkee yms niin en oo ennen raahannu tyhjää tölkkii mukanani koko päivää:D en tiiä ymmärsiks? Mut toki kotona jos juodaa jotai niin kerätään ja palautetaan yms.

      Delete
    2. Helsingissä ainaki noita dyykkareita on todella paljon, joten ihan varmasti ne tölkit sieltä roskista katoo :-D

      Delete
  3. Mikä sun rahatilanteessa siis muuttui opiskelujen alkaessa? Jos edelleen teet 5 vuoroa viikossa ja saat siihen päälle vielä tuet, luulisi että rahatilanteesi vain parantui?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se oli viime viikolla kun oli viisi vuoroa. Pitää ajatella asioita pidemmän päälle :D mulla on vaan 6h/viikko soppar ja saa nähdä, että jatkanko töitä ylipäätänsä... On meinaa tosi paljon näitä kouluhommia ..

      Delete
  4. Voi että, tiedän tunteen paremmin kuin hyvin :-D Opiskelijaelämä alkoi täälläkin ja vähän samoilla fiiliksillä mennään!

    ReplyDelete