© Layout by Julia E.

IPHONE LATELY

20 September 2016

Untitled Näin vuoden tauon jälkeen, koulun penkille ja arkeen palaminen tuntu yllättävän vaikealta. Vieläkin hiukan etsin sitä rytmiä, mutta eiköhän se tästä! || Orientaatioviikko oli onneks aika kevyt, kun ei ollut vielä mitään läksyjä ja illat sai viettää vaikka viiniä juodessa, uusien opiskelukavereiden seurassa! || Mä oon ihan hulluna sushiin ja en oo varmaan pystynyt tässä viime aikoina elämään viikkoakaan ilman sushia... || Orientaatioviikolla käytiin tutustumassa kansalliskirjastossa, mikä oli mielestäni ihanan tunnelmallinen Untitled Melkein koko välivuosi on vierähtänyt niin, että mä tein suurimmaksi osaksi vain iltavuoroja ja siksi mun ja Waltterin aikataulut meni silloin kokoajan ihan ristiin rastiin. Nyt oon päässyt nauttimaan aamuista, jolloin ollaan herätty samoihin aikoihin ja jopa päiväunista, joita ollaan päästy nukkuu yhdessä <3 || Tää on tätä koulun alkuhuumaa, kun jaksaa vielä panostaa edes hiukan ulkonäköön.. || Ensimmäiset opiskelija bileet vierähti onnistuneesti! || Serkun kanssa viettämässä sunnuntai päivää <3
Untitled
Mulla on ollut ihan älyttömästi töitä.. Niinkuin jossain postauksessa taisin mainita, että koulun lisäksi tein viisi työvuoroa, mikä oli kyl ihan liikaa ja veti voimat ihan nollille. || Hukun kouluhommiin... || Vaihteeks serkun kanssa suhsilla ! || Waltterin kanssa plähdettiin yks päivä pyöräilemään ja samalla reissulla napattiin tosi kivat asukuvat, joista lisää sitten myöhemmin!:)
Untitled
Astetta parempi aamupala tuli vedettyä naamariin torstai aamuna! <3 || Ensimmäiset approt! || Kuudennet eli vikat pakolliset, mut ei todellakaan illan viimeiset... || Mä ja ihana Henriikka <3
Untitled
Kun pääsin approjen jälkeen vihdoin kotiin, mua odotti olkkarin pöydällä ihana yllätys Waltterilta <3 || Perjantai päivä koulussa oli rankka, mutta siitä selvittyä otin suunnan kohti Saloa! || Lauantaina aamulla käytiin Iidan kanssa aamupalalla <3 || Viikonloppuna oli jo sen verran kylmät kelit, että oli pakko pukea päälle tämä ihanan lämmin ja super pehmoinen neule! Näitä tuli muuten eilen Lidliin myyntiin, joten kannattaa suunnata sinne! ;) Untitled
Lauantaina tuli myöskin kierrettyä parit juhlat.. Ensin Iidan nimppari kahvittelut ja sen jälkeen mun serkun ja hänen iskän yhteiset synttärit, jossa tuli syötyä masu täyteen venäläisiä herkkuja! || Illalla suuntasin pitkästä aikaa jäälle ja meitä olikin useampi extaitoluistelija raahautunut Saloon. Oli ihanaa nähdä näitä tyttöjä pitkästä aikaa! Tuli ihan vanhat ajat mieleen...  || Sunnuntaina suuntasin takaisin Helsinkiin ja ennen töitä kävin nappaamassa itiksen Kalinka kaupasta tätä mun lapsuuden lemppari jäätelöö! Niin hyvää! <3

6 comments:

  1. Wau taas kerran niin upeita kuvia! Oon jo pitkään miettinyt ja halunnut kysyä, millä muokkaat ig kuvasi? Sun instagram on niin goals!!! Käytätkö jotain tiettyä filtteriä aina ja jos käytät niin mitä? Olisi tosi mukava kuulla! Kivaa viikkoa sulle ja onnea opiskeluihin!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos <3 Käytän vsco ja afterlight sovellusta !:) afterlightissa suosikki filteri on RUSS!

      Delete
  2. Mistä toi sun ekan kuvan neule on?:)

    ReplyDelete
  3. Hei! Oon jo jonkun aikaa ihastellut tuota harmaata neuletta, joka on peräisin lidlistä. Minkä hintainen se mahtaa olla? :-)

    ReplyDelete