© Layout by Julia E.

ENSIMMÄINEN VIIKKO TAKANA

06 September 2016

Ensimmäinen yliopisto viikko on nyt takana ja voin sanoa, että nyt kyllä väsyttää. Alkuviikosta olin tiedostamatta todella stressaantunut, sillä olihan se todella jännittävää olla ihan uudessa ympäristössä ihan uusien ihmisten ympäröimänä. Siihen päälle vielä paljon uutta tietoa, aikaisia herätyksiä, juhlimista, pitkään valvomista ja työt... Rankkaa on ollut ja väsymys painaa nyt kovasti päälle, mutta kaikesta huolimatta oon ihan super innoissani kaikesta mitä tällä hetkellä tapahtuu. Jännä fiilis olla samanaikaisesti erittäin stressaantunut ja väsynyt, mutta myös ihan super iloinen ja onnellinen!

Rankan viikon jälkeen oli ihanaa päästä lauantaina juhlimaan uusien opiskelija kavereiden kanssa. Heittää aivot narikkaan ja pitää hauskaa. Oli erittäin onnistunut ilta ja en malta odottaa, että tällaisia tulee lisää! Olin varautunut siihen, että sunnuntaina tulee vietettyä koko päivä sängyn pohjalla, nukkuen viikon univelkoja pois, mutta niin ei kuitenkaan käynyt. Serkkuni pyysi syömään sushia ja enhän mä voinut sellaisesta ehdotuksesta kieltäytyä. <3 Ja hyvä vaan etten kieltäytynyt, tuli meinaa vietettyä oikein mukava päivä yhdessä!

Kohta suuntaan taas koululle ja pakko myöntää, että vaikka siellä oon nyt viikon jo ollut, niin mua jännittää kyllä vieläkin. Kaikki on edelleen niin uutta ja jännittävää...
IMG_8259-4 IMG_8225 IMG_8280 IMG_8231 IMG_8255 IMG_8238

1 comment:

  1. Mulla ihan samat fiilikset koulusta tällä hetkellä, toinen viikko meneillään :') huh jännittää koko ajan ja joka ilta oon yhtä väsyny mut luokkakaverit ja aine mitä opiskelen tsemppaa eteenpäin. Kiva lukea että muilla on sama tilanne.
    Ihania kuvia :)

    ReplyDelete