© Layout by Julia E.

@LONNA

01 August 2017

Maanantaina heti herättyäni, mulla oli sellainen fiilis, että tää viikko on luotu mua varten! En tiedä onko se niin, mutta viikon ensimmäisen päivän perusteella mun tunne hyvästä viikosta pitää ainakin paikkansa. Lähdin todella hyväntuulisena aamuvuoroon ja työpäivä vierähti ihan silmänräpäyksessä. En kyllä yhtään ihmettele, sillä mulla oli vain neljän tunnin työpäivä ja sain viettää sen työkaverini kanssa, mikä on aikamoinen harvinaisuus, sillä meidän liikkeessä ollaan suurimmaksi osaksi aina yksin. Töistä päätin lähteä sellaisella bussilla, jonka pysäkiltä mulla on hieman pidempi kävelymatka kotiin. Ulkona satoi vettä, mulla oli kesämekko ja sandaalit päällä, mutta edes se sade ei pilannut mun hyvää fiilistä! Nautin siinä hetkessä jokaisesta sadepisarasta, mikä tipahti päälleni!

Kotiin tullessani, postimies toi mulle kivan paketin viikonlopun juhlia varten ja sen jälkeen lähdettiin tyttöjen kanssa Lonnan saarelle. Ollaan keväästä asti juteltu, että kyseiseen paikkaan pitää kesällä mennä syömään pitkän kaavan mukaan ja nyt Jemina vihdoin sai varattua meille pöydän sellaiseen aikaan, että se kävi meille kaikille. Oli ihanaa nähdä pitkästä aikaa tyttöjä, syödä hyvää ruokaa ja nauttia kauniista maisemista. Koko paikka oli erittäin tunnelmallinen ja menisin mielelläni käymään tuolla uudestaankin! Kaiken lisäksi oli älyttömän kivaa, että tällainen ilta tuli vietettyä heti alkuviikosta, varsinkin kun takana oli työntäyteinen viikonloppu. Pitää useamminkin sopia kivoja juttuja ja tapaamisia alkuviikolle, eikä elää pelkästään viikonloppuja odotellen. Piristää meinaa kummasti tällaiset alkuviikolle sovitut jutut!

IMG_9608-2 IMG_9561 IMG_9525 IMG_9622-2 IMG_9666 IMG_9747-2 IMG_9578 IMG_9591-2 IMG_9602-2 IMG_9554 IMG_9513 IMG_9758 IMG_9772-2

No comments:

Post a Comment