© Layout by Julia E.

KIVA KESKIVIIKKO

28 October 2016

Aamu lähti aika kiireisellä aikataululla liikenteeseen, kun sängystä noustessa tajusin, että en voi lähteä näin likaisen tukan kanssa yhtään minnekkään! Ryntäsin suihkuun ja vaikka laittautumiseen jäi alle tunti aikaa, niin pysyin silti alkuperäisessä suunnitelmassani ja kerkesin oikeaan bussiin. Treffattiin Reetan kanssa keskustassa ja lähdettiin käymään parissa PR-toimistossa kurkkaamassa kaikkia tulevan kevään ihania uutuuksia.

Kotiin päästyäni olin jostain syystä ihan älyttömän väsynyt ja siksi oli pakko ottaa pienet päiväunet. Päiväunien nukkuminen on nykyään se mun heikkous! Mä aina sorrun ja sen jälkeen mulla on joka kerta kauhee morkkis. No,mutta ei päiväunista sen enempää. Nää mun keskiviikko päikkärit ei onneks ollu ku vaan puolen tunnin mittaiset, minkä jälkeen lähdettiin Waltterin kanssa tohon kävelymatkan päähän nappaamaan asukuvat. Kuvien jälkeen kipitin nopeasti kotiin, kävin heittämässä lakanat pesuun, tein pikaisen siivouksen, liimasin mun ja Reetan kuvan seinälle, muokkasin asukuvat, hain pyykit pesutuvasta, pistin ne kuivumaan ja lähdin loppu illaksi tohon Lindan luo naapuriin! Olin siis super tehokas yhden tunnin aikana, jotta loppu illan saisin ottaa iisisti!

Linda oli tehnyt meille mustikkapiirakkaa, mikä syötiin illan aikana kokonaan! Oli siis ihan super hyvää! Ja koko ilta vierähti siinä ihan silmänräpäyksessä kun oli hyvää seuraa ja juttu luisti. Kotiin päästyäni taisin vaan rojahtaa sänkyyn loppu illaks hengailee ja seuraksi sain noi kaksi possua, jotka on taas ollu meillä muutaman päivän hoidossa. <3 Mä oon ollu päivästä toiseen tosi laiska ja en oo twhny oikeastaan mitään fiksua. Oon vaan nukkunu univelkoja pois ja ladannu akkuja talvea varten!

IMG_2816 IMG_2857 IMG_3176-2 IMG_3063 IMG_1761 IMG_3217 IMG_3265

No comments:

Post a Comment