© Layout by Julia E.

VOLT

22 August 2016

Näitä kuvia katsellessa ei uskoisi sitä, että tämä sama tyyppi kirjoitti pari postausta sitten tekstin siitä, että ei viihdy enää kameran edessä. Silloin taisi olla vaan astetta huonompi päivä kuin perjantaina, jolloin mun fiilis oli huipussaan ja muutenkin kaikki palaset kohdillaan. Päälläni oli just mun tyylinen asu, jossa viihdyin super hyvin, asuun sopiva taustakin löytyi, muutama päivä sitten värjätyt hiukset totteli täydellisesti, olin hyvällä tuulella ja kameran takana oli älyttömän taitava Camilla.

Vaikka ollaan aikaisemmin Camillan kanssa kuvattu vain kerran, oli mulla silti rento olo kameran edessä. Oli myös ihanan virkistävää päästä kuvaamaan sellaisen ihmisen kanssa, jonka seurassa harvemmin kuvailee. Silloin syntyy ihan uusia näkemyksiä ja silloin uskaltaa kokeilla jotain ihan uutta, sekä suhtaudun kuvaus tilanteeseen jotenkin ihan eri tavalla. Ehkä olin vaan kyllästyny niihin samoihin kuvakulmiin. En tiedä... Nää kuvat nousi nyt kuitenkin ihan ehdottomasti mun lemppareiden joukkoon! <3

IMG_7073 IMG_7045 IMG_7112 IMG_7102 IMG_7082 IMG_7094 IMG_7017 IMG_7085
Photos by Camilla
vest mango || sweater zara || jeans bik bok || shoes dinsko || bag zara || watch ur&penn ||

4 comments:

  1. Ihania kuvia, etenkin tuo naurukuva!

    ReplyDelete
  2. Todella upeat kuvat!! Inspiroiduin niin näistä kuvista, että täytyy itsekin käydä kuvailemassa ton lehden kanssa :-D

    ReplyDelete