© Layout by Julia E.

FESTERIASU

14 August 2016

Mä tykkään pukeutua festareille, sillä sinne voi pukea oikeastaan ihan mitä vaan. Tänä kesänä mulla on ollut niin paljon ideoita festariasuihin, että mulla on iskenyt jopa valinnan vaikeus siitä, että mitä sitä sit oikein pistäis päällensä?

Yleensä olen päätynyt siihen, mikä on musta tuntunut mukavimmalta. Ja pakko myöntää, että  omat suosikit on tänä kesänä syntynyt hameiden ja mekkojen ympärille. Niissä mun on vaan kaikista helpoin olla. Myös hattu on kuulunut varmaan jokaikiseen asuun, sillä kuumalla säällä, hikoessa mun hiukset ois menny aika ällöttäviks heti ensimmäisen puolen tunnin aikana ja hattu on kivasti pelastanut mut siitä tilanteesta.

Tässä asussa mä vetelin Salon Outfoxeissa ensimmäisenä päivänä ja oikeastaan aika saman tyylisessä myös ruississa. Maailman mukavimmat kengät, hattu, arskat, choker, laukku, mekko tai mukava hame yhdistelmä ja illaksi joku päälle heitettävä takki. Näistä asioista koostuu mun luottoasu festareille. Harmi, että mun osalta festarit on tältä kesältä ohi ja saa nähdä, että onko jopa kaikki kesäasutkin... Pakko myöntää, että tuolla ulkona on niiin inhottava keli tällä hetkellä, että ei kyllä yhtään kiinnostais lähteä tonne ulos.

Mun tehoviikko on muuten sujunut tosi hyvin! Siivosin koko kämpän lattiasta kattoon, pesin pyykkikorin ja tiskialtaan tyhjäks, töitä oon tehnyt monta päivää viikossa, kävin onnistuneesti yhdessä työhaastattelussa ja pääsin jopa jatkohaastatteluun, selvitin vähän koulujuttuja ja ensi viikolle jätin oikeastaan enää vain opintotuen ja opiskelijakortin hakemisen. Sen jälkeen voin täysin rinnoin nauttia olostani, sillä mulla alkaa tänään illalla miniloma. Tasan kaksi viikkoa koulun alkuun ja tämän kahden viikon sisällä mulla on ainoastaan kaksi työvuoroa. Mulla on töitä ainoastaan tulevien viikkojen lauantaina! Joten saan kyllä kivasti lepoa, enne koulun alkua. Nämä vapaat ajattelin tänään aloittaa suuntaamalla pariksi yöksi Saloon! Moikkaamaan vanhempia ja kavereita<3
IMG_5550-2 IMG_5483 IMG_5553 IMG_5515 IMG_5554 IMG_5486 IMG_5530 IMG_5494 IMG_5549
photos by Waltteri
hat seppälä || shirt zara || skirt h&m || shoes dinsko || bag h&m || jacket shein || sunglasses* ray ban

(*saatu blogin kautta/gifted)

1 comment:

  1. Onpa ihana festariasu ja tuo farkkuhame on tosi magee<3

    ReplyDelete