© Layout by Julia E.

VAPPU

30 April 2016

Mä oon tänään myöhään asti töissä ja heti huomenna aamulla suuntaan taas takaisin töihin, missä sit vierähtää koko loppupäivä. En pääse siis juhlimaan vappua enkä pääse edes vappubrunssille. Ihme, mutta mua ei kyl harmita tää tilanne tällä hetkellä yhtään. Pakko myöntää, että mä en edes yrittänyt saada töistä vappu viikonloppua vapaaksi ja oikeastaan en oo koskaan ollut hirveen innoissani tästä juhlasta. Musta tää on vaa yks niistä pakkoryypätä -päivistä. Oishan ollu ihan kivaa päästä nyt näkemään kavereita ja juhlimaan yhdessä, ku on aika ihana keli ja ensimmäinen vappu, jolloin olisin voinut heittää lakin päähän, mutta ehtii sitä sit kesälläkin nähdä niitä kavereita ja juhlia. Ehkä mä innnostun vapusta enemmän sitten kun pääsen joku kaunis päivä opiskelemaan! Mutta täällä siis vietetään Vappu2016 töitä tehden!
Yritän muuten nyt tämän kuukauden ajan postata hieman harvemmin, jotta aikaa jäisi myös lukemiselle. Mä niiiiiin kovasti tykkään tulla päivittelemään tänne kuulumisia useemmin, mutta nyt on pakko hillitä itseään ja miettiä, että mitkä ovat tällä hetkellä niitä oikeasti tärkeitä juttuja, joihin se aika kannattaisi tuhlata. Onneksi pääsykoe on ohi tasan kuukauden päästä, niin sitten pääsen vapaaksi tästä stressin vallasta....
Hauskaa vappua kaikille!:)  yolakki 26455700580_d7819d397b_o

5 comments:

  1. Hahaa samat fiilikset täällä! :D Munkin oli jätettävä vappu väliin osittain töitten mutta lähinnä pääsykokeiden takia, ehkä ens vuonna saa laittaa lakin päähän taas opiskelijana! :D

    ReplyDelete
  2. Ihan samaa mieltä! Itse kyllä tosin tykkään vappupäivästä, silloin kun yleensä vappua vietetään vähän sivistyneemmin kuin aattona. :)

    ReplyDelete
  3. Koska teet sen kysymyspostauksen?

    ReplyDelete
  4. Oon niin samaa mieltä sun kanssa! Ite tosin juhlin eilen vappua, aluksi kavereiden kesken mun luona ja sitten siirryttiin keskustaan, mutta mä lähdin jo yhden aikaan taksijonoon odottelemaan kotiin pääsyä, koska liikaa örveltäviä ihmisiä... Ja monen monta tappelua ihan parin kymmenen minuutin aikana oli mulle liikaa! :-D Miks sitä alkoholia pitää juoda niin paljon, että ihminen menee ihan sekasin ja muuttuu niin aggressiiviseksi?!

    essi-bltn.blogspot.fi

    ReplyDelete
  5. Mihin haet opiskelemaan? :-)

    ReplyDelete