© Layout by Julia E.

PERFECT WATCH

07 April 2016

Mun piti tulla kirjoittamaan jo eilen tämä postaus, mutta jostain syystä keskiviikko on mulle aina se raskain päivä viikosta ja niin se oli eilenkin. Illalla kotiin päästyäni olin niin poikki, että oli ihan pakko tirauttaa pari kyyneltä ja voin sanoa, että helpotti! Tänään sain nukkua onneksi univelat pois ja nyt oon taas täynnä energiaa. Tämän päiväsen työpäivän jälkeen onkin enään yksi työpäivä ja sit pääsen viikonlopun viettoon! Voiton puolella siis ollaan! :)
Tämä asu syntyi ihan vahingossa eräänä kiireisenä aamuna, jolloin tavoitteena oli vain pukea jotain super mukavaa päälle. Tavoitteeseen pääsin ja asusta tuli yllättävän kivan näköinen yksinkertaisuudesta huolimatta. Tämän kevään ehdoton suosikkiasuste on huivit ja no ikuinen suosikki on tottakai kello ranteessa! Mä en voi nykyään lähteä minnekään ilman kelloa. Ja jos vahingossa sattuu kuitenkin käydä niin, että unohdan kellon kotiin... on erittäin alaston olo. Harvemmin mä aikaa rannekellosta katson, mutta siinä ranteessa sen kellon kuitenkin olla pitää.
Mun oma monen vuoden suosikki on ollut Daniel Wellington ja mulla on ilo jakaa taas jälleen kerran alennuskoodi teidänkin kanssa. Eli nyt saatte LIISA15 koodilla DW:n nettisivuilta 15% alennnusta!
Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled
coat h&m || shirt h&m || scarf glitter || pants bik bok || shoes* nelly.com || bag mango || watch* daniel wellington

2 comments:

  1. Mitä huulipunaa sulla on näissä kuvissa? Kiva asu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. chanelin, mutta just nyt en muista ton sävyn nimeä! Kiitos<3

      Delete