© Layout by Julia E.

LUISTELU FIILISTELYÄ

09 March 2016

Koska mun keskiviikko päivään ei kuulu mitään erikoista, päätin tulla lisäämään nämä viime viikolla otetut fiilistely kuvat. Olin aamupäivästä töissä ja tossa hetki sitten vasta saavuin ihan väsyneenä kotiin. Mulla ois eiliset asukuvat odottamassa editointia, mutta unohdin mun tietokoneen laturin Saloon, joten senkin takia pitää nyt mennä näillä luonnoksissa olleilla kuvilla. Onneksi saan jo huomenna mun laturin tänne Helsinkiin, niin pääsen toivottavasti jatkamaan postaamista sitten normaalissa tahdissa.
Mä oon tällä hetkellä niin väsynyt, että mun on varmaan ihan pakko mennä ottamaan pienet päiväunet, vaikka kovin yritin niitä vältellä. Välillä on vaan annettava kropalle armoa, varsinkin näin työpainotteisen viikon keskellä.
Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

7 comments:

  1. Toi paras mis waltteri vaa selällää!! XDD

    ReplyDelete
  2. Mieti välillä mikä elämässä on tärkeää. Ei jaksa kuunnella turhanpäiväistä valitusta siitä, että väsyttää ja kuinka monta päivää on ollut töissä tällä viikolla ja kuinka raskasta se on.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kyllä sitä tulee mietittyä ja vähän liiankin usein.. Ja jos et jaksa kuunella, ei tarvitse! Tää on mun tapa pitää blogia, rennolla asenteella, rentoa tekstiä, niin kuin musta tuntuu hyvältä! Nyt päälimmäisenä mulla oli mielessä ihan hitonmoinen väsymys , niin miks en sais purkaa siitä tänne? Mä kiejoitan aidosti sen mitä mulla on mielessä.

      Delete
    2. yllätyin kauheesti tosta anonyymin kommentista, mitä ihmettä? mun silmään ei lainkaan pistänyt että olisit kovasti valitellut väsymystäsi, jouduin oikein uudestaan lukemaan että edes panin merkille koko väsymyksen mainitsemisen :-D ja sun postaukset yleensä on tosi hyväntuulisia!

      ja mitä alunperinkin vielä piti sanoa, törkeen upeita noi luistelukuvat! :-)

      Delete
  3. ompas siun risport vanhukset nähneet jo monet jäät... :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin on!!!!!!:D en luovu näistä koskaan!:Ddd

      Delete