© Layout by Julia E.

TÄYDELLINEN PIPO

09 March 2017

Mä metsästin koko talven täydellisen vaalenpunaista pipoa ja parisen viikkoa sitten mä vihdoin löysin itselleni sellaisen! Sen jälkeen kun olin kiikuttanut tuon pipon kassan kautta kotiin, en ole sitä päästäni riisunut... Tai ainakin musta tuntuu siltä, sillä pipo näkyy olevan mun päässä joka toisessa instagram kuvassa. Noh, ei se väärin oo, sillä näkee ainakin sen, ettei ollut mikään ihan turha ostos! Kovassa käytössä on ollut ja kovassa käytössä tulee olemaan, kunnes kelit lämpenee.

Täydellisen pipon metsästyksestä on pakko kertoa vielä sen verran, että kerran joulukuun alussa törmäsin zarassa haalean vaaleanpunaiseen pipoon, mutta jostain syystä kävelin vain ohi. Ehkä en sillä hetkellä vaan jaksanut sovittaa tai sitten ajattelin, että kierrän vielä muut kaupat siinä toivossa, että jostain löytyisi vielä parempi. Parempaa ei löytynyt ja lähdin kotiin ajatellen, että ehkä mä en tarviikkaan vaaleanpunaista pipoa...

Asia jäi vaivaamaan ja parin viikon päästä päätin, että mun on sitteskin saatava se vaaleanpunainen pipo. Silloin oli jo joulualennukset ja se tarkoittaa sitä, että zara oli kuin pommin jäljiltä, sotkuinen. Kävin jokaisen nurkan läpi ja pitkän etsinnän jälkeen se yksi vaaleanpunainen pipo löytyi! Sovitin sitä ja se oli täydellinen! Olin tässä vaiheessa maailman onnellisin ja päätin jatkaa shoppailemista. Pian mulla oli kädet täynnä tavaraa ja kun aloin katsomaan niitä vaatteita läpi, että mitäs mä näistä nyt ostan, niin pipoa ei enää näkynyt missään... Se oli varmaan tippunut jonnekin ja ei auttanut tässä tilanteessa muu, kuin kiertää zara uudestaan läpi. Katsoin jokaisen nurkan läpi moneen kertaan, mutta pipoa ei löytynyt. Hetken ehdin sitä pidellä käsissäni ja olemaan onnellinen, mutta sitten se vaan hävisi ihan silmänräpäyksessä. En saanut sillä reissulla täydellistä pipoa itselleni... Kävin tämän jälkeen kaikki mahdolliset kaupat läpi, mutta mistään ei löytynyt. Ei löytynyt Pariisistakaan ja päätin luovuttaa. Kun olin hyväksynyt sen asian, etten vaaleanpunaista pipoa tuu saamaan, niin eiköhän juuri silloin sellainen tullut henkka maukassa vastaan! Ei saisi ikinä luovuttaa...

Nyt olen täydellisen pipon omistaja!

IMG_6702 IMG_6764 IMG_6790 IMG_6713 IMG_6731 IMG_6807 hoodie monki || jeans bik bok || jacket zara || sneakers nike || beanie h&m

2 comments:

  1. Ihana pipo kyllä :) kivt kuvat, kuka siusta ottanut nää?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waltteri eli poikaystäväni ottaa musta suurimman osan kuvista :) otti siis nämäkin!

      Delete