© Layout by Julia E.

BLACK FRIDAY

26 November 2016

Mä tulin viettämään puolet mun viikonlopusta Siljan luokse tänne Turkuun ja toisen puoliskon viikonlopusta vietän vanhempieni luona Salossa. Ihan täydellinen viikonloppu siis meneillään, ihanien ihmisten ympäröimänä! Eilen Siljalla oli iltavuoro töissä ja voipi olla, että se oli mun alitajuinen suunnitelma, tulla tänne hänen luokse viettämään black fridayta, etten vaan sortuisi lähtemään shoppailemaan. Päätin siis jäädä tänne hänen luo yksikseen oleskelemaan melkein koko illaksi, välttääkseen alennukset. Mä kuitenkin eksyin netin ihmeelliseen maailmaan ja sorruin  niihin alennuksiin kaikesta vastustamisesta huolimatta. Päätin tilata itselleni uuden objektiivin sekä mulle ja Waltterille lentoliput... En voi kuitenkaan väittää vastaan, etteikö muka ollut oikeasti ihan hyvin sijoitettu 500euroa. Normaalisti olisin maksanut pelkästä objektiivista saman verran. Että sellainen black friday tällä kertaa....

En ihan uudeksi vuodeksi pääse Pariisiin, niinkuin olisin toivonut, mutta tammikuun alkupuolella kuitenkin. Ei ehkä mikään paras ajankohta, kun on varmaan aika kylmät kelit kierrellä kaupunkia, mutta pistetään ainakin uusi vuosi mukavissa merkeissä käyntiin! Pariisi on ollut mulle ihan pikkutytöstä asti jostain syystä sellainen paikka, jota olen rakastanut, vaikka en ollut koskaan siellä  käynyt. Se on ainoa paikka, jonne olen koskaan unelmoinut pääseväni ja puoli vuotta sitten mä vihdoin toteutin oman unelmani. Käytiin kesällä Saran kanssa älyttömän kauniissa Pariisissa. Se oli juuri sellainen kuin kuvittelin. Nyt pääsen toteuttamaan unelmani ihan täydellisesti, sillä pääsen rakkaan poikaystäväni kanssa sinne. Kaiken lisäksi tämä tulee olemaan mun ja Waltterin ensimmäinen yhteinen ulkomaan reissu... tai no jos Venäjällä käyntiä ei lasketa, sillä enpä oikeastaan pidä sitä mitenkään ulkomaana. Tulee olemaan kelistä huolimatta, varmasti todella unohtumaton reissu! En malta odottaa...

IMG_5587 IMG_5555 IMG_5641 IMG_5574 IMG_5618 IMG_5645
faux fur zara || sweater h&m || jeans bik bok || shoes nelly.com || sunglasses* ray ban || watch* daniel wellington

(*saatu blogin kautta/gifted)

1 comment:

  1. Sulla on aina niin ihanat vaatteet! Ja tosi mukavan näköiset :-)

    ReplyDelete