© Layout by Julia E.

AINA YHTÄ IHANA PORVOO

04 December 2019

Mulla on tänään vapaapäivä ja koska mulla ei ollut mitään sen kummempaa tekemistä, päätin matkustaa tunnin verran julkisilla päästääkseni Waltterin kanssa lounaalle. Käytiin sushi buffetissa ja huhhuh... Pakko myöntää, että buffetit ei oo yhtään mun juttu, mutta ikinä en vaan opi siihen! Yritän joka kerta buffetissa syödä koko rahan edestä ja lopputuloksena on pahaolo. Lounastreffien jälkeen saatoin Waltterin takaisin töihin ja itse tulin vielä hetkeksi kahvilaan istuskelemaan. Mulla on tässä pari postausta, jotka pitäisi saada tehtyä ja koska kotona on aina hirmuisesti kaikkia häiriötekijöitä, päätin, että ehkä on parempi hoitaa ne kotoota pois ollessa.

Maanantaina mulla oli iltavuoro, mutta muuten oon saanut nauttia nyt muutaman päivän vapaista ja ihanista aurinkoisista keleistä. Treenaaminen ei oo oikein maistunut nyt viimeisen puolentoista viikon aikana, mutta sen sijaan ollaan Mashan kanssa vedetty pitkiä kävelylenkkejä. Lenkkien lisäksi oon siivoskellu kotona, kutonu Nealle pipon, lukenu ja ihan vaan ollut. Loppuviikosta on tiedossa kahdet eri pikkujoulut ja töitä, joten ihan hyvä nyt vaan kerätä voimia!

Viime postauksessa mainitsin siitä, että käytiin sunnuntaina Porvoossa ja nyt ajattelin tulla jakamaan näitä kuvia myös tänne. Porvoossa käytiin tuttuun tapaan kiertelemässä vanhaa kaupunkia, pieniä putiikkeja ja lämmittelemässä, sekä herkuttelemassa Helmi -nimisessä erittäin tunnelmallisessa kahvilassa. Porvoo on kyllä aina yhtä ihana ja tunnelmallinen paikka, jonne palataan aina tasasin aikavälein fiilistelemään!

Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

No comments:

Post a Comment