© Layout by Julia E.

SEKAVIA AJATUKSIA

13 February 2019

Mua vähän harmittaa, että olen talven aikana kirjoittanut tänne todella vähän, sillä oon pyöritellyt poikkeuksellisen paljon erilaisia ajatuksia päässäni, joista olisi ollut kiva tulla tänne kirjoittelemaan. Ja vaikka loppupeleissä mun elämässä ei oo näkyvästi mikään muuttunut, paljon on kuitenkin tapahtunut pääkopan sisällä. Olen muuttanut hieman asennetta asioihin ja monen asian suhteen myös niin sanotusti elämänkatsomusta. Ehkä niitä ajatuksia on ollut vähän liiankin paljon ja siksi en ole osannut pukea niitä sanoiksi. Ongelmana tässä on kuitenkin se, että nyt kun vihdoin yritän tulla avaamaan ajatuksiani tänne, niin en tiedä mistä aloittaisi.

Välillä elämässä tapahtuu ei niin kivoja juttuja, mitkä saa sut pysähtymään, miettimään tarkemmin omaa toimintaa ja kaivamaan asioita sisältä päin. Näin kävi syksyllä, mutta muutaman kuukauden pyörittelyn jälkeen ymmärsin sen, että kaikessa pahassa on aina myös hyvää. Vaikka jokin ovi sulkeutuisi elämässä, tilalle avautuu monta uutta vaihtoehtoa ja niin kuin oon aina ennenkin sanonut niin, kaikella on aina tarkoituksensa! Tätä lausetta ei enää tarvitse edes muistutella itselleen, vaan se on koko ajan päällimmäisenä mielessä. Ymmärsin kyseisen tilanteen myötä, myös sen että olen ollut jo pidemmän aikaa joissain asioissa hieman sokea ja miettinyt sekä tehnyt asioita ihan hemmetin väärällä tavalla, mutta onneksi elämässä tulee vastaan juuri näitä tilanteita, mitkä ikään kuin auttaa avartamaan näkemystä. Oon loppupeleissä kaikista elämän hyvistä ja huonoista puolista todella kiitollinen!

En tiedä oliko se tämä sama tilanne mikä sai mut hakemaan alkusyksystä elämäni ensimmäisen voimakiven, oli mikä oli, mutta heti ensimmäisen kiven jälkeen hurahdin täysin! Voimakivet ovat auttaneet mua monessa asiassa nyt viimeisen puolen vuoden aikana ja jos sulla ei oo aikaisempaa kokemusta kivistä, niin suosittelen lämpimästi jos vähänkään uskot tällaisiin juttuihin! Ensimmäinen kivi auttoi mua löytämään levollisemman unen, toinen kivi oli irti päästämiseen ja kolmas kivi muistuttamaan siitä, että välillä pitää muistaa ajatella myös itseään ja sulkea pois kaikki negatiivinen energia ympäriltä. Kivien jälkeen hankin itselleni intuitio kortit, mitkä ovat olleet myös kovassa käytössä ja seuraavaksi ajattelin ehkä tutustua hieman chakroihin ja käydä mahdollisesti aura-chakra kuvauksessa ja konsultaatiossa. Niin mielenkiintoista kaikki tällainen! Oonko mä ainoa höperö vai onko joku muukin kiinnostunut kaikesta tällaisesta?

Olen myös saanut urheilun takaisin osaksi arkea ja koko syksyn/talven liikkunut aikaisempaa ahkerammin. On ihanaa, että olen vihdoin löytänyt itselleni oikean tavan liikkua, mutta siitä ajattelin kirjoittaa myöhemmin ihan oman postauksen. Some ähkyä on edelleen havaittavissa ja tuntuu, että koko ajan etsin itselleni oikeaa paikkaa täällä somessa. Tuntuu, että blogimaailma menee eteenpäin ja pitäisi ehkä kehittyä sen mukana, mutta toisaalta haluan tehdä tätä juttua omalla tavalla ja siksi pyörin tässä välimaastossa, enkä oikein loppupeleissä edes tiedä mitä haluan. Haluan, että kaikki menisi omalla painollaan, mutta jokin pistää koko ajan vastaan ja postaus taukoja tulee koko ajan vaan lisää ja lisää. Ehkä mä vaan mietin liikaa. Pitäisi antaa mennä vaan ja olla ajattelematta sen enempää!

Olen myös miettinyt paljon sitä, että mikä onkaan se mun unelma-ammatti ja mitä ylipäätänsä haluan elämältä... Plääh olen miettinyt vaikka mitä! Ehkä mä lopetan tältä erää ja jatkan ensi kerralla vähän selvemmillä ajatuksilla. Pakko mainita, että katsokaa miten ihanan takin löysin käytettynä hintaan 15€!

Untitled Untitled Untitled Untitled moi-2 Untitled Untitled
neule carlings || takki käytettynä (zara) || farkut zara || kengät vagabond || aurinkolasit* ray ban || huivi cubus || kynnet* selena

(*saatu blogin kautta/gifted)

No comments:

Post a Comment