© Layout by Julia E.

VÄHÄN HUONOMPI VIIKKO

28 October 2018

Mulla oli tenttiviikko ilman tenttejä eli käytännössä pieni loma luennoista. Ajattelin, että pääsen rentoutumaan ja nollaamaan tällä viikolla, mutta jostain syystä se ei vaan onnistunut. Maanantaina olin töissä ja pitkin viikkoa oli pressi päiviä, lääkärin käynti, yhden opettajan vastaanotto ja muita pakollisia juttuja, jotka piti hoitaa alta pois, mutta muuten mulla oli suhteellisen vapaata. Valitettavasti se kaikki vapaa-aika meni jostain syystä vaan stressaamiseen. Mun piti tehdä tällä viikolla paljon kouluhommia alta pois ja tulla pari kertaa edes kirjoittamaan tänne blogin puolelle juttuja, mutta oon ollut niin väsynyt, että mulla ei vaan kerta kaikkiaan ole riittänyt energia niiden tekemiseen. Sen sijaan, että lykkäisin hyvällä omatunnolla hommat muutamalla päivällä eteenpäin, mä päätin jopa sohvalla netflixiä katsoessa miettiä sitä, että ''hemmetti, mun pitäis tehdä sitä tätä ja tota, eikä vaan maata tässä sohvalla''. Ei siis ihmekkään, että en ole pystynyt täysin rinnoin rentoutumaan.

Hermo on ollut muutenkin tällä viikolla tosi kireellä ja olen ollut räjähdys herkkä ihan koko ajan. Vaikka viikon aikana on tapahtunut paljon kivoja juttuja (ihanien tyyppien treffaamista pressi päivillä, tiistai treffit Emman ja Saran kanssa, olen käynyt joogassa, syöny super hyvää jäätelöä, käynyt tukkalääkärillä, viettänyt löhöilyiltaa Jevin luona, ostanut elämäni ensimmäiset Levikset, viettänyt laatuaikaa Waltterin kanssa jne), olen ollut jostain syystä silti tosi huonolla tuulella. Ehkä se on tämä alkava kaamosaika... Siirtyminen oikeasti pimeään ja värittömään aikakauteen. Eilen tämä kaikki huono olo purkautui itkuun ja sen jälkeen helpotti! Ihan ku olisin painanut jonkinlaista reset nappulaa. Aloin heti sen jälkeen siivoomaan kaikkia kaappeja ja yhden illan aikana sain siivottua lähes kaikki meijän kämpän kaapit läpi. Siivottavaksi jäi ainoastaan siivoskaappi ja pari yläkaappia, joita harvemmin edes käytetään. Waltteri lupasi tänään hoitaa vielä roskat, pölyt ja imuroimisen, jonka jälkeen koko kämppä on siivottu taas lattiasta kattoon!

Monta säkillistä roskaa ja monta laatikollista vaatteita ja muuta tavaraa lähtee nyt täältä kämpästä ulos. Jätin ihan älyttömän vähän vaatteita itselleni, koska sitä pärjää oikeasti aika vähällä! Mä ainakin sorrun aina käyttämään vaan niitä lemppareita. Ihanan helpottunut olo, kun pääsee kaikesta turhasta materiasta eroon ja saa enemmän tilaa tänne asuntoon. Olisin voinut karsia vielä enemmän, mutta tästä on hyvä sitten jatkaa!

Jännä miten hetkellinen itkeminen ja kaappien siivoaminen antoi näin paljon uutta energiaa! Toki asiaan voi vaikuttaa myös se, että tänään on sunnuntai ja ulkona paistaa ihanasti aurinko! To do -lista pursuaa tehtävää, mutta mulla on pitkästä aikaa taas hyvä ja energinen fiilis, joten uskon saavani ainakin suurimman osan jutuista tänään tehtyä! Tällaisella fiiliksellä on hyvä aloittaa huomenna uusi viikko. Välillä me vaan tarvitaan niitä vähän huonompiakin viikkoja väliin, jotta sen jälkeen osaa taas  elää hetkessä ja nauttia!

IMG_2851 IMG_2907 IMG_2986 koopio IMG_2495 IMG_2720 aa IMG_2820
hattu Stradivarius || takki* House of Brandon || laukku Pull&Bear || huppari H&M || kello Casio || housut Zara || kengät Dr.Martens || kynnet* Selena

(*Saatu blogin kautta/gifted)

No comments:

Post a Comment