© Layout by Julia E.

KAUNIS PORVOO

18 October 2017

Olin yks päivä lähdössä ihan normaalisti luennolle ja Waltteri opon juttusille Porvooseen. Mulla on ollut kesästä asti kova halu päästä Porvooseen ja eteisessä ollessa tajusin, että voisin olla päivän ainoalta luennolta pois, odottaa Waltteria sen aikaa, ku hän on opon kanssa juttelemassa ja sen jälkeen lähteä kiertelemään yhdessä Porvoon vanhaakaupunkia.

Oon aikaisemmin ollut Porvoossa aina silloin kun keli on ollut kylmä ja pahimmassa tapauksessa vielä sateinen, mutta tällä kertaa kävi hyvä tuuri! Päästiin nauttimaan aurinkoisesta Porvoosta ja fiiliskin oli kyllä sen mukainen. Olisin voinut jäädä pidemmäksikin aikaa sinne kiertelemään, mutta valitettavasti mulla oli edessä iltavuoro ja sen takia sinne jääminen ei ollut mitenkään mahdollista. Ensi kerralla pitää lähteä paremmalla ajalla ja ottaa siitä kaikki ilo irti!

Mä jostain syystä rakastan Porvoon vanhaakaupunkia ja hetkeksi jopa koin olevani jossain ulkomailla. Kauniita katuja ja sokkona valittu kahvilakin oli ihan nappivalinta! Pitäisi useammin harrastaa tällaista maakuntamatkailua, sillä se on näköjään melkein yhtä kivaa kuin ulkomaille meno.
Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

4 comments:

  1. Tosi kivat kuvat :) Porvoo on kyllä niin ihana!

    ReplyDelete
  2. ihania kuvia! tosi magee toi sun takki :)

    ReplyDelete
  3. Ootko noran kaveri enää? Ootteko enää tekemisis?

    ReplyDelete
  4. Ihania kuvia ootte räpsineet!! Porvoo ja varsinkin juuri vanhakaupunki on kyllä mielettömän kaunis, oon käynyt siellä kerran ja aion lähteä sinne kyllä uudestaankin! :)

    - Kiia / https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete