© Layout by Julia E.

KOLMAS KERTA TODEN SANOO

30 May 2017

Helsinkiin muuttaessa nappasin vanhan pyöräni mukaan. Se oli mulle ihan super rakas, mutta valitettavasti puolen vuoden jälkeen se varastettiin kerrostalomme pihalta. Pian sen jälkeen hankin itselleni uuden pyörän ja siihen piti tottakai ostaa kunnon U-lukko, jotta varastaminen ei onnistuisi niin helposti... Talven yli pyörä seisoi käyttämättömänä ja kun pitkän talven jälkeen päätettiin lähteä Waltterin kanssa  pyöräilemään, niin pyörä olikin niin kovasti lukossa, että se seisoo edelleen lukittuna varastossa... Ei saatu sitä auki ja onnistuttiin rikkomaan se avainkin niin, että se jäi sinne lukon sisään. Ei auta muu kuin hankkia joku päivä rautasaha ja sahata lukko auki. Minut ja Waltterin tietäen, siinä saattaa mennä hetki ja siksi sain nyt ''uuden'' pyörän tilalle (ihan ilmatteeks)!! Kolmas kerta toden sanoo, joten jos tämä pyörä nyt palvelisi mua hiukan pidemmän aikaa, ilman mitään ongelmia...<3

Ja koska olin ihan super innoissani mun ''uudesta'' pyörästä, niin päätin eilen lähteä sillä töihin. Varasin työmatkaan vajaan tunnin verran aikaa ja yllätyin, kun siihen menikin vain vajaat viisitoista minuuttia. Pitää tästä lähtien siis alkaa pyöräilemään töihin jos vaan kelit sen sallii! Tuleepahan samalla hyötyliikuntaa ja sitä kautta myös parempi mieli.

Viikonlopusta sen verran, että oon mennyt sinne ja tänne taas pää kolmantena jalkana, mutta valitettavasti joka kerta kotoa pois lähtiessä kamera on jäännyt kotiin. Perjantaina töiden jälkeen  käytiin tyttöjen kanssa yksillä ja lauantaina vietettiin sitten isommalla porukalla tupareita! Vaikka kamera ei oo ollut mukana, niin kännykkään on kuitenkin jotain kuvia tallentunut, joten voisin seuraavaksi väsätä teille vaikka postauksen niistä.

Sunnuntaina illalla iski siivousvimma ja aloin käymään mun vaatekomeroa läpi. Sain katsottua sen melkein kokonaan läpi, viikattua kaiken uusiksi ja kerättyä hiukan (muutaman ikea kassillisen verran) kirpparille meneviä vaatteita. Siivousvimma jatkui myös eilen, sillä päätin järjestää ennen iltavuoroa mun muitankin kaappeja ja sitä urakkaa ajattelin jatkaa vielä tänään. Sen jälkeen suuntaan taas tekemään lyhyen iltavuoron, jonka jälkeen onkin muutaman päivän vapaat!

IMG_0463

No comments:

Post a Comment