© Layout by Julia E.

LIIKUNTA OSAKSI ARKEA

19 February 2017

Kun lukio loppui, loppui se kunnon arki ja siinä samalla myös salilla käynti. Helsinkiin muuttaessa se kynnys salille lähtemiseen kasvoi entisestään ja loppupeleissä päädyin olemaan kokonaan ilman liikuntaa. Se kesti niin pitkään, kunnes tossa alkuvuodesta bloggaajille järjestettiin pariin otteeseen tällaiset urheilulliset tapahtumat. Kävin niissä ja muistin kuinka ihana tunne tuleekaan urheilusuorituksen jälkeen!

Musta on ihanaa, että bloggaajille on alettu järjestämään tällaisia urheilullisia hetkiä, eikä aina vaan niitä perus hengailuja skumpan parissa. Näiden avulla olen saanut rikottua oman melkein kahden vuoden kestävän liikuntatauon ja raahattua itseni salille. Olen nyt kuukauden verran käynyt erilaisilla ryhmäliikuntatunneilla ja pyrkinyt pitämään urheilemisen kivana juttuna. Mulla ei oo tarkoituksena saada mitään ulkonäköön liittyviä tuloksia, vaan saada urheilusta sitä hyvänolontunnetta.  En halua lähteä heti rehkimään salille vaan olen aloittanut rennosti Zumba, Shabam ja Bodyjam -tunneista. Rakastan tanssimista ja musta on ollut ihanaa heittää aivot narikkaan ja lähteä noille tunneille ottamaan kaikki ilo irti!

Olen huomannut, että liikunta on auttanut keskittymiseen ja antanut ihan erilaisen energian arkeen! Harmittaa vaan, että nappasin nyt jonkun flunssan itselleni ja olen ollut nyt keskiviikosta asti saikulla... Edelleen yskityttää kovasti, mutta toivottavasti tää menee jo pian ohi ja pystyisin taas palaamaan kunnolla siihen arkeen, jonka löysin nyt tässä kuukauden sisällä. Olen jostain syystä saanut mahdutettua kalenteriin vaikka mitä! Kouluhommat ovat pysyneet paremmin aikataulussa, töitä olen kerennyt tekemään, kavereita näkemään, urheilemaan, laiskottelemaan ja sen sellaista. Olen toisin sanoen oppinut hiukan paremmin nauttimaan arjesta!

IMG_5685 IMG_5715 IMG_5671 IMG_5675 IMG_5731-2 IMG_5705 IMG_5683 IMG_5686 IMG_5708 IMG_5711

No comments:

Post a Comment