© Layout by Julia E.

AJATUKSIA JA ASUKUVIA

16 February 2017

Viime postauksessa kun kerroin ottavani nyt hetken aikaa vähän rennommin tämän blogin kanssa, niin olo helpotti. Lähti ylimääräinen stressi ja pystyin täysillä keskittymään kaikkeen muuhun. Jätin hyvällä omatunnolla kameraa kotiin, enkä turhaa raahannut sitä mukanani. Hetkeksi vaan unohdin olevani bloggaaja ja nautin elämän kaikista muista osa-alueista. Ehkä tämän rennomman periodin jälkeen jaksaa ja on taas inspiroitunut ihan uudella tavalla!

Mulle muutenkin asioista puhuminen on erittäin tärkeää! Välillä soitan ystäville ihan vaa koska mulla on puheripuli ja puhun taukoamatta yli tunnin. Mun on pakko keskustella ja kertoa lähes jokaisesta asiasta jollekin. Siksi omistankin muutaman tosi läheisen ystävän. Heille ja Waltterille purkaan kaikki murheet,  ilot ja ihan arkipäiväisetkin ajatukset. Mulle tulee puhumisesta vaan ihan älyttömän kevyt olo ja helpotus siitä, etten joudu asiaa kantamaan sisälläni. Ehkä siksi olen nauttinut ihan pienestä asti päiväkirjaan kirjoittamisesta ja sitten myöhemmällä ajalla tästä blogi hommasta. Täällä pääsen kirjoittamaan ajatuksia ylös ja sitä kautta ikäänkuin kertomaan niitä teille. Se toimii melkein samalla tavalla kuin puhuminen ja sitä kautta olo kevenee.

Parhaillaan makaan kuumeisena omassa sängyssä ja kun ei tässä oikein pysty keskittymään kouluhommiin, eikä lähtemään töihin ja aikaa on vaikka muille jakaa, niin tuli innostus kirjoitella blogiin, muokata kuvia ja kaikkea sen sellaista, mutta valitettavasti en ole myöskään kauheen kuvauksellinen parhaillaan... Joten kaivoin vielä viimeiset Pariisissa napatut asukuvat ja muokkasin ne. Nämä asukuvat taisivat olla viimeiset, joita olen tässä viime aikoina ottanut, joten mulla on meneillään tässä myöskin yli kuukauden mittainen asukuva tauko. Mutta ei se vakavaa ole. Eiköhän se innostus tuu, sieltä samalla kun kelit lämpenee ja asukuvien otto ei oo enää tuskallista paleltumista!

IMG_1701-3 IMG_1727 IMG_1655
hoodie monk || jeans bik bok || shoes dinsko || jacket zara || beanie h&m || backbag bik bok || watch casio
IMG_1745 IMG_1754 IMG_1672
photos by Waltteri

1 comment:

  1. Täällä sama homma ton (kavereiden kaa) puhumisen ja kirjoittamisen kanssa! Päiväkirja on tosin jonkun vuoden lojunut komerossa.. Niitä on sitten kiva lueskella jälkeenpäin. Mun mielestä just kiva että kirjotat myös ajatuksia tänne eikä vaan pelkkää ns pinnallisempaa juttua :)

    ReplyDelete