© Layout by Julia E.

VAPAUTUNUT FIILIS

31 May 2016

Nyt se pääsykoe on vihdoin ohi ja voin alkaa taas nauttimaan tästä elämästä täysin rinnoin! Kokeen jälkeen olo oli niin vapautunut, että mun teki mieli alkaa itkemään onnesta. Olin yhtä vapaa kuin taivaan lintu. Pidätin kuitenkin kyyneleet ja marssin yliopistosta ulos hymy huulilla. Jäi jopa ihan hyvä fiilis kokeesta, vaikka muutamat tehtävät olivat ihan uusia viime vuosiin verrattuna, enkä osannut odottaa sellaisia yhtään. Myös aika loppui hiukan kesken...

Kaikesta huolimatta jäi kuitenkin sellainen fiilis, että toivo elää! Nyt vaan pitää toivoa, että mun pisteet riittää kokeen läpäisyyn ja että muilla meni huonosti. En kuitenkaan toivo liikoja, vaan valmistaudun ottamaan myös pettymyksen vastaan. Jos ei nyt tänäkään vuotena onnistu, niin annan itselleni vielä kolmannen yrityksen, mutta jos ei silloinkaan tärppää, niin sit pitää alkaa miettiä muita vaihtoehtoja. Positiivista on kuitenkin se, että viime vuonna mä purskahdin itkuun heti kokeesta poistuessa, mutta nyt jäi jopa hyvä fiilis. Eli olin mä edes vähän edistynyt viime vuodesta.

Nyt en halua kuitenkaan sen enempää miettiä sitä koetta, vaan alan nauttimaan tästä tulevasta kesästä ja etenkin tästä ihanasta kesähesasta! <3 Eilen käytiin jo serkun kanssa tsekkaamassa mattolaituri ja illalla vielä Waltterin ja Felixin kanssa pitkällä iltalenkillä auringonlaskun aikana. IMG_3489 IMG_3446 IMG_3480 IMG_3447 IMG_3445 IMG_3492 IMG_3454

No comments:

Post a Comment