© Layout by Julia E.

VIIME SUNNUNTAI

14 January 2016

Alkuviikon olen juossut paikasta toiseen pää kolmantena jalkana... On ollut ihan älyttömästi kaikkia hoidettavia juttuja ja töitä. Eilen oli viikon ainoa vapaapäivä ja sekin vierähti autokoulun viimeistä vaihetta suorittaessa. Aika rankkaa on ollut, mutta toisaalta mulla on ollut ihan älyttömän hyvä fiilis siitä, että oon saanu paljon kaikkea aikaiseksi, kahden viikon sairastelun/laiskottelun jälkeen.
Nyt löysin myös vihdoin aikaa istahtaa koneelle ja julkaista nämä sunnuntaina napatut kuvat. Ihana Silja jaksoi tulla silloin tänne Helsinkiin ja vietettiin oikein onnistunut päivä yhdessä. Kierreltiin parit kaupat, käytiin katsomassa ihania valoja ja rupateltiin tyttöjen juttuja kahvin parissa. Ai, että mä oon onnellinen, että mulla on hänet!♥
Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

8 comments:

  1. Olipas kiva fiilis näissä kuvissa! ♥ Tiiän niin ton tunteen, kun aina saa juosta johonkin... Pitää vaan aatella, et viimeistään palkkapäivänä se palkitsee, kun aina on töissä ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitoksia Sara!♥ Ja oot kyllä oikeassa, ei se päivästä toiseen laiskottelukaan oo kyl kivaa, joten mielummin välillä kärsii pienestä kiireestä... se sentään palkitsee! :D

      Delete
  2. Vitsit noi valot rakennuksissa, niin upeita♥ Ihanan tunnelmallisia kuvia muutenkin. :-)

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    ReplyDelete
  3. Samaa mieltä Saran kanssa, hirmu kiva fiilis tai tunnelma näissä tän postauksen kuvissa ! :) Munkin pitäisi saada aikaiseksi se autokoulun viimeinen vaihe, mutta kädet ihan täynnä muutenkin kaikkea hoidettavaa. Tuttu tunne siis toi paikasta toiseen juokseminen :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä jätin ton autokoulu jutun taas jälleen kerran viime hetkelle.. mutta nyt se onneksi alta pois! :p

      Delete
  4. tosi kivoja kuvia! varsinkin noi tuomiokirkosta! :)

    ReplyDelete