© Layout by Julia E.

DAY OFF

27 January 2016

Eilen tuli vietettyä ihan täydellinen vapaapäivä. En ihan onnistunut pyhittämään päivää laiskottelulle ja lukemiselle, mutta ehkä ihan hyvä niin. Aamusta kirjoittelin postausta, luin kirjaa ja hengailin pitkään yöpaidassa. Waltteri pääsi koulusta suht aikaisin ja päätettiin mennä tohon lähellä sijaitsevaan kahvilaan nauttimaan kahvia. Siinä vierähti hetki jos toinenkin, käytiin ruokakaupassa ja palattiin takaisin kotiin. Kotona en kuitenkaan ehtinyt viipyä kauaa, sillä Linda tuli hakemaan mua salille. Nää on niitä historiallisia hetkiä, kun mä lähden urheilemaan. Oli kuitenkin tosi kiva päästä treenaamaan kaverin kanssa ja se fiilis sen treenin jälkeen oli IHANA!!!! Voi kunpa mä löytäisin useemmin aikaa urheilulle (...tai ihan vaa jaksaisin lähteä urheilemaan). Salin jälkeen hetken istuskelin vielä koneella, katoin salkkareita ja odottelin, että Waltteri tekisi meille ruokaa. Ruuan jälkeen otin kirjan käteen ja jatkoin lukemista, kunnes nukahdin. ♥ Untitled Yleensä teen lukusuunnitelmia, joista olen loppujen lopuksi pahasti jäljessä, mutta tällä kertaa tapahtuikin ihme ja asia onkin toistepäin. Oon meinaa ihan koukussa tohon kirjaan ja voisin lukea sitä joka ikinen hetki!!!!! Eilen en meinannu päästä millään nukkumaan, vaikka tiesin että tänään on edessä aikainen herätys ja erittäin pitkä päivä. Untitled Aamulla postailin kaikessa rauhassa, nauttien samalla mun lemppari mehusta. Untitled Maanantaina töiden jälkeen kävin pikaisesti siwassa hakemassa pari juttua ja samalla ostin itselleni kimpun tulppaaneja. Niitä ihastelin mun vapaapäivänäni <3 Untitled Olipas outoa näin keskellä talvea heittää sadetakki päälle lähtiessään tonne ulos... Ihan hirveee keli...

11 comments:

  1. Mistä sun kiva sateenvarjo on?:)

    ReplyDelete
  2. Sontsa! korjaus äskeiseen :''D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhahha xDdd miettisinki eka, että mikä sonta?:---D

      Delete
  3. Ihana postaus jälleen kerran!! :)

    ReplyDelete
  4. missä käyt salilla?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fit24 haagassa :) ne harvat kerrat ku saan itseni sinne raahattua.... XD

      Delete
  5. Ihanan pirtee toi takki! Ja on kyllä outoa, miten äkkiä ne kelit muuttui :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete