© Layout by Julia E.

VUODEN VIIMEINEN

31 December 2015

Pieni hiljaisuus sairastamisen vuoksi. Mulla on nyt ensimmäinen loma moneen vuoteen ja mun tuurilla päätin tulla kipeeksi.. Joulunpäivän jälkeen en oo muuta tehnykkää ku istunu neljän seinän sisällä täällä Salossa. Mulla on ollu kuumetta jopa 39 astetta... Eli ei kauheen kiva juttu. Mun oli tarkoitus lomalla kuvata teille edes pari asua, nähdä kavereita, käydä luistelemassa ja vaikka mitä kaikkea muuta, mutta kaikki suunnitelmat meni ihan mönkään. Jos ei muuta, niin oon sit ainaki levänny ja nukkunu hyvin!
Pian alkaa laittautuminen, perinteisen venäläisen uus vuos leffan katsominen telkkarista ja tietenkin se juhliminen! OIkein railakasta uutta vuotta teille kaikille!Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

2 comments:

  1. Pitääkö sulla olla viisumi Venäjälle jos sinne matkustat, vaikka oot venäläinen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eihän tietenkään pidä, jos Liisalla on venäjän kansalaisuus :-D

      Delete