© Layout by Julia E.

OUTFIT

08 February 2015

Äää.. Mä sorruin taas ostaa uuden takin. Oon ihan hulluna takkeihin! Myönnän, että omistan tosi monta takkia ja siitä huolimatta löydän kaupasta aina sellaisen yksilön, mikä on pakko viedä kassan kautta kotiin! Oon jo hetken aikaa ettiny itselleni tuon väristä pidempää takkia ja nyt se sitten löyty, vaikka ehkä hiukan eri tyylisenä kuin alunperin suunnittelin. Vielä olisi ainakin harmaa pidempi yksilö etsinnässä, minkä jälkeen saa nää takki ostokset jäädä kyllä tauolle.
Näissä kuteissa mä käppäilin viikonloppuna ja pitkästä aikaa oli hiuksetkin kiharrettuna. Näitä kuvia ottaessa kameran takana heilu Waltterin lisäksi myös Eetu, joten tällä kertaa ei pokka pitäny kameraan katsoessa ja muutenkin ei ollut se parhain naama päivä. Pahoittelen siis näitä ''katson kamerasta poispäin'' kuvia.      jacket zara|| sweater h&m|| belt vero moda || bag h&m || shoes kookenkä ||

16 comments:

  1. Ihana takki, ja asu muutenkin!♥ :)

    ReplyDelete
  2. Laitan tän saman kommentin nyt taas tähän postaukseen :p
    Heii! Tarviin sun apuuu:)) kirjotan nyt keväällä S2:n, eli oon kans ulkomaalainen, joka on syntyny täällä suomessa. Mun tavote on S2:sessa kans L, mutku oon harjotellu noita yo-kokeita, oon saanu vaan E:tä. Ehkä aina suunnillee 8pistettä vaille L:ää. Mun ongelmana on kans se esseen kirjoittaminen. Oon saanu vaan 83-87 pistettä. Mun pitäis kirjottaa havainnollistavaa tekstiä ja laajentaa mun sanavarastoo mut en osaa... Muistaksä monta pistettä sä sait esseestä? Ja minkälaisen esseen kirjotit? Onks sulla vinkkejä mulle miten saisin L:n? :) entä miten sä valmistauduit tuohon kokeeseen? :) kiitos hirmuisesti jos viittisit vastata näihin Kysymyksiin! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sori, et vastaamisessa meni näin kauan :/ mutta siis... Sain esseestä 90pistettä, mutta en kyl muista yhtään, et mikä sen mun esseen aihe oli :D muistan vaan sen, et s2 kokeen jälkeen kun astuin salista ulos, mulla oli sellanen olo että tulee eniintään C... Tekstiä en meinannu millään saada paperille. Oli kyl tosi huono päivä ja oli kyllä iso yllätys kun L sieltä sit loppuen lopuks tuli! Ja mul ei oo valitettavasti mitään vinkkejä sulle, sillä itse en harjoitellu kyseiseen kokeeseen millään tavalla :s tosi paljon tsemppiä vaan! ♥

      Delete
  3. Hahah i feel you! Varsinki just Zara tuntuu tekevän aina just sellasii takkei että melkein jokaiselle keksis käyttöä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep.... Tonki takin voisin ottaa vielä monessa muussakin värissä :D

      Delete
  4. Apua, jes löysin toisenki takkihullun! En oo viime aikoina ees uskaltanut lähteä kaupoille pienoisen ostolakon kanssa, ettei vaan joku kiva kevättakki tartu mukaan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi eei !:D mä ostan nykyään tosi harvoin mitään uutta ja sit ku ostan, niin se on yleensä ......TAKKI! :-D

      Delete
  5. Jestas miten täydellinen takki! Ja voi miten nätit nuo kiharat, sopii sulle! :-)

    ReplyDelete
  6. Ihana takki! Mä en yhtään ihmettele, miks toi lähti sun mukaan.. :> Noi kiharat sopii sulle tosi hyvin, mä oon lyhyempitukkasena myös vähän pohtinut, että miten näihin sais jotenkin kivasti kiharoita, mutta noi tollaset "latvakiharat" onkin hyvä ratkaisu siihen!

    essi-bltn.blogspot.fi

    ReplyDelete
  7. aivan ihana tyyli sulla!:)

    ReplyDelete
  8. Kaunis takki ja sopi sulle tosi hyvin, vaalealle ihan paras väri. Harmitti, kun en nähnyt sua yksinään Raumalla olisin tullut juttelemaan.

    ReplyDelete
  9. Tyylikäs takki! En oo pitkään aikaan ollut Zarassa, voisin joku päivä mennä pyörimään 8)

    ReplyDelete