© Layout by Julia E.

WEEK 41

22 October 2018

Untitled

Ihana Helsinki <3 || Viikon ekalle luennolle menossa || Luennon jälkeen päätettiin opiskelija kaverin kanssa mennä hetkeksi istuskelemaan kahvilaan. Mulla oli siinä just vähän päälle tunnin tauko, joten tää oli ihan super hyvä idea! || Kävin Infinite Beautyssa juttelemassa tulevista jutuista ja hakemassa matkaan mukaan uusia kasvotuotteita!



Tähän asti päivää kaikki meni hyvin, kunnes lähdin jatkamaan matkaa töihin... Bussi myöhässä, vettä sataa kaatamalla ja nälkäkiukku iskemässä. || Töihin pääsin ajoissa, kerkesin syödä ennen työvuoroa ja työpäivä vierähti oikein mukavissa merkeissä! || Töistä kotiin saapuessa mua odotti ihana ylläri. Uusi hajuvesi ja huulipuna <3 || Nämä kaksi ihanaa possua oli meillä sunnuntaista perjantaihin hoidossa

Untitled

Kaksi pientä possua ja uusi imuri || Salille hikoilemaan || Minä lähdössä kutsuvierasnäytökseen || Jos ette ole vielä käynneet Maxim -nimisessä teatterissa, niin suosittelen lämpimästi!

Untitled

Tiistaina illalla käytiin kutsuvierasnäytöksessä Waltterin kanssa katsomassa uusi elokuva: A Star is born. Pakko myöntää, että ei ollut mun makuun... Joku siinä mättäs.

Untitled

Keskiviikkona mulla piti olla vapaapäivä töistä, mutta suostuin tuuraamaan työkaveria. Olin kuitenkin katsonut omat aikataulut kyseiselle päivälle huonosti ja tämän takia jouduin skippaamaan luennon. Noh tulipahan ainakin tiennattua lisää rahaa ja autettua työkaveria! :) || Tämän vuoden syksy on ollut ihan älyttömän kaunista aikaa! || Waltteri tuli mua koirien kanssa vastaan, kun olin tulossa salilta kotiin || <3

Untitled

Torstaina oli kiireinen päivä sillä kaksi älyttömän ihanaa tilaisuutta sattuivat päälekkäin. Ensin suunnattiin tyttöjen kanssa Nelly.com -tapahtumaan, jossa päästiin tutustumaan uutuuksiin ja sieltä jatkettiin matkaa...

Untitled

Urban Decayn -tapahtumaan, jonka teemana oli lastenkutsut. Päästiin tutustumaan uuteen Cherry luomiväri palettiin ja sen lisäksi paikan päällä oli ongintaa, hattarakone, aasin häntää, ilmapalloja, meikkejä, drinkkejä ja ruokaa! Ihana ilta ihanassa seurassa.

Untitled

Kun olin lähössä Urban Decayn tapahtumasta kotiin, Iida laitto mulle just oikeaan aikaan viestiä ja päätin jatkaa iltaa hänen seurassa. Rupattelua, musiikkia, naposteltavaa ja drinkkejä.<3 || Käytiin illan päätteeksi kävelemässä lähimpään auki olevaan kauppaan ja... || Ihasteltiin kerrostalon ylimmästä kerroksesta maisemia! || Perjantaina aamulla suuntasin keskustaan hoitamaan asioita.

Untitled

Perjantaina illalla ostettiin tyttöjen kanssa Aperol Spritz aineksia ja vietettiin älyttömän ihanaa tyttöjen iltaa. En oo hetkeen nauranut ja tanssinut niin paljon! Tää ilta oli just eikä melkein sellainen, mitä kaipasin tähän väliin!<3 Jatkettiin Jeminalta viellä yhdelle veneelle jatkoille ja sieltä sitten kotiin!

Untitled

Lauantaina oli aaaaika huono olo... iltaan asti makasin sängyn pohjalla, kunnes Waltteri sai mut raahattua sieltä ylös ja lähdettiin ajelemaan keskustaan päin. Ensin käytiin Vallilassa kävelyllä ja sen jälkeen suunnattiin keskustaan. Illan päätteeksi napattiin Waltterille pizzaa ja mulle sushia ja lähdettiin kotiin viettämään rauhallista iltaa kahdestaan!

Untitled

Sunnuntaina oli niin upea keli, että päätettiin jatkaa päivää samoissa merkeissä kuin eilen. Ajettiin keskustaan, jätettiin auto parkkiin ja lähdettiin kävelemään ympäri keskustaa ilman minkäänlaista päämäärää. Käveltiin ympäriinsä muutaman tunnin ajan. Kaunis syksy, upea Helsinki ja rakas vierellä!<3

No comments:

Post a Comment