© Layout by Julia E.

MONDAY MOOD

06 March 2018

Mulla ei tällä viikolla ole luentoja, sillä meillä alkoi nyt tentti-/lukuviikko ja töitäkin on vasta sunnuntaina, joten päätin aloittaa tämän viikon rennosti. Makoilin sängyssä ja sohvalla vuoron perää, aina välillä nousin tekemään itselleni ruokaa ja sitten siirryin takaisin makoilemaan. Katsoin siinä samalla kaikkia turhia venäläisiä reality sarjoja, enkä tuntenut tästä laiskottelusta hetkeäkään huonoa omatuntoa! Olin mielestäni ansainnut sen. Sain kaiken lisäksi tällaisen karvaisen vauvelin mun kainaloon, joten päivä vierähti tosi mukavasti ladaten meidän molempien hellyys akkuja.

Tänään saa kuitenkin luvan loppua tää laiskottelu, sillä mun pitäisi lähteä pian käymään keskustassa asioilla ja ripsihuollossa. Sen kummempia suunnitelmia mulla ei oikeastaan tälle päivälle oo... Huomenna aamupäivästä lähdetään todennäköisesti Saloon ja siellä vietetään muutama päivä, nyt kun on tällainen hyvä tilanne, että kummallakaan ei oo mitään menoja. Mulla on muutamia postaus ideoita jo mielessä ja voi olla, että saatte jo ihan pian jotain sneak peak kuvia tästä meidän kämpästä! Palaillaan!

Untitled Untitled Untitled Untitled

No comments:

Post a Comment