© Layout by Julia E.

BLACK&WHITE

30 December 2016

Tänä vuonna vietetään poikkeuksellisesti uutta vuotta Helsingissä. Vaikka olen jo monena vuotena mennyt sinne tänne kavereiden kanssa vuoden viimeisenä päivänä, niin perinteisesti olen vähintään käynyt kotona syömässä juhlaruokaa. Tänä vuonna tehtiin Waltterin kanssa poikkeus sääntöön ja varattiin pöytä ravintolasta. Tarkoituksena olisi mennä päivällä syömään sinne ja illan viettää joko ihan vaan kahdestaan tai mahdollisesti kavereiden kanssa. Illan suunnitelmat ovat vieläkin hieman auki, mutta varmasti tulee olemaan mukava vuoden vaihdos! Harmittaa vaan, tuo mälsä keli ulkona... olisipa edes lunta maassa! Mä suuntaan kohta pakkasukon kanssa valitsemaan lahjaa ja sen jälkeen pitäisi tulla pakkaamaan kimpsut ja kampsut kasaan ja lähteä Helsinkiin. Vaikka en mitään kummallista olekaan lomalla tehnyt, niin aika on kyllä lentänyt ihan siivillä! 

Loppuun pakko sanoa vielä pari sanaa kynsistä! Mä kävin ennen joulua laittamassa kynnet juhlakuntoon Selenassa. Mulla on ollut monesti kausia, jolloin olen tykännyt laittaa kynsiä kuntoon ja nyt se kausi taisi tulla takaisin! Vaikka mulle laitettiin pelkkä geelilakkaus, niin olo on kaikin puolin heti paljon siistimpi ja huoliteltu. On ihanaa kun ei  tarvitse olla värittömillä kynsillä, mutta ei tarvitse myöskään kiroa kokoajan kuluneita kynsilakkoja. Helpottaa ja piristää kivasti arkea nämä ihanat kynnet!

IMG_8526 IMG_8602 IMG_8472 IMG_8585 IMG_8557 IMG_8577
photos by Waltteri
sweater bik bok || jacket h&m || jeans bik bok || bag bik bok || shoes* nelly.com || earrings bik bok || sunglasses* ray ban || watch* daniel wellington || nails* selena 

(* saatu blogin kautta/gifted)

3 comments:

  1. Moi, voisitko tehdä postauksen sun ns.shoppailemattomuudesta, miten ja miksi aloitit ja antaa vinkkejä aloitukseen yms kaikkea siihen liittyvää :)

    ReplyDelete
  2. Vautsi miten laadukkaita kuvia! :)

    ReplyDelete
  3. Sun postauksia on tosi kivaa ja piristävää lukea! Mitä putkea käytät asukuviin ja millaset asetukset sulla on? ISO, aukko ja suljinaika? Kun musta tuntuu, että näin tasokkaiden kuvien saaminen on vähän hakusessa vielä...

    Hyvää uutta vuotta!

    ReplyDelete