© Layout by Julia E.

LAHJAVINKKI #1

15 December 2016

Mä en voi itse lähteä minnekään ilman kelloa ja siksi niitä on tässä vuosien varrella tullut hamstrattua aika monta kappaletta varastoon! Se on varmaan myös syy miksi mä useesti sanon, että ''kelloja ei voi koskaan olla liikaa!''. Koska tiedän, että itse ilahtuisin hurjan paljon saadessani kellon lahjaksi ja niin tekisi myös moni mun läheinen, olen tullut siihen tulokseen, että simppeli ja ajaton kello on aina hyvä lahjaidea! Kello sopii lahjaksi niin naiselle kuin miehelle.

Itse olen antanut melkein joka vuosi jollekin lahjaksi kellon, joten haluan nyt helpottaa teidän tuskailuja ja jakaa teidän kanssa alennuskoodin LIISA15, jolla saatte daniel wellingtonin nettisivuilta 15%alennuksen! Kannattaa käyttää mahdollisuus hyödyksi ja tilata joko rakkaalle tai itselleen lahjaksi upea kello!

IMG_7670 IMG_7729-2 IMG_7714
kellot ja rannekorut* daniel wellington

(*saatu blogin kautta/gifted)

No comments:

Post a Comment