© Layout by Julia E.

KESÄN LOPPU AHDISTAA

08 August 2018

Tämän vuoden kesä on ollut elämäni yksi parhaista! Mä oon pitänyt aikalailla lomaa kaikesta ja tehnyt ainoastaan niitä juttuja, joista nautin. Töitä oon tehnyt 1-3 vuoroa viikossa, blogi on ollut lomalla, kamera on harvemmin kulkenut mukana, kalenterin olen hävittänyt jonnekin syvälle kaapin pohjalle ja no yliopisto asioita en ole edes uskaltanut ajatella... Okei, nyt kuulosti siltä etten nauttisi blogin pitämisestä, töiden tekemisestä ja kalenterin täyttämisestä. Ei, se ei ole niin. Nämä asiat vaan muistuttavat mulle arkea ja pointtini oli enemmänkin se, että olen halunut viettää sellaista aikaa, mikä ei muistuttaisi mulle arjesta. Voitte vaan kuvitella kuinka ahdistavalta tuntuu palata takaisin arkeen, ku oon koko kesän vaan lusmuillu. Onneksi tässä on vielä muutama viikko aikaa psyykata itseään arkeen paluuta varten. 

Mitäs mä sit oon kesällä tehnyt? No, ainakin nukkunut kaikki mahdolliset univelat pois, juhlinu, heittäny talviturkin ekaa kertaa moneen vuoteen, hengaillu rannalla, ajellu salo-helsinki väliä, viettäny ystävien kanssa huikean juhannuksen ja ruissi viikonlopun, tutustunu uusiin ihmisiin, lukenu kirjoja, viettäny paaaaljon aikaa rakkaiden ystävien kanssa, syönyt monen monta pizzzaaa ja juonu monen monta pulloa viiniä, järjestäny pihajuhlat, telttailu ja ihan vaan ollu. 

Tää kaikki oli just sitä, mitä kaipasin tähän väliin. Nyt on akut ladattuna syksyä varten, mutta pakko myöntää, että kyllä se arkeen paluu ahdistaa. Velvollisuudet kutsuu, kiire, kalenterin pursuaminen, huonosti nukutut yöt, yliopiston aiheuttama stressi jne. Sitä ei voi kuitenkaan välttää ja niinpä mun on pikkuhiljaa otettava arjesta, unirytmistä ja kaikesta sellaisesta kiinni. Ei auta itku markkinoilla. Ja jos totta puhutaan, niin onhan arjessakin paljon kaikkea positiivista! 

IMG_6654 IMG_6604 IMG_6715 IMG_6752 IMG_6630 IMG_6762 IMG_6704

2 comments:

  1. Mulla taas alkaa olla jo sellanen fiilis, että thank god kesä loppuu, haha. Tuntuu että koko kesä on mennyt niin tukka putkella kaikissa kesän riennoissa, että kaipaa jo sellaista rauhaa. Nautihan vielä viimeisistä viikoista ja mietit sitä arkea sitten kun se alkaa, tsemppiä arkeen! <3

    https://anna-liisaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi on kyl totta! Ehkä se yliopisto tässä ahdistaa eniten! :D Ja kiitos hurjan paljon <3

      Delete