© Layout by Julia E.

THIS OR THAT

25 June 2018

IMG_4998

Lauantai / Sunnuntai
Ihan ehdottomasti lauantai, sillä silloin sunnuntai on vasta edessäpäin! Sunnuntai on tosi kiva päivä, mutta ajatus siitä, että seuraavana päivänä on maanantai on hitusen ahdistava.

Kulta / Hopea
Oli useampaan kertaan aikoja, jolloin en voinut sietää kultaa, mutta tällä hetkellä molemmat on mielestäni kivoja. Kaikesta huolimatta hopeaa tulee käytettyä paljon enemmän.

Tee / Kahvi
Opettelin juomaan kahvia vasta kolme vuotta sitten, joten kyllä se tee vie voiton!

Kaupungin ydin / Luonnonläheisyys 
Tää on aika paha... Ennen olin ehdottomasti sitä mieltä, että luonnonläheisyys, mutta nykyään olen tykästynyt myös kaupungin vilinään! Kyllä se luonnonläheisyys vie varmaan silti voiton!

Roadtrip / Lentäminen
Ihan ehdottomasti roadtrip! Silloin kun olin pieni reissattiin autolla tosi paljon suomi-venäjä väliä ja siinä tuli niitä kilometrejä aina 1000km/suunta. Myös roadtrip Saksaan ja Anapaan (Sochin lähettyvillä) ovat olleet erittäin mieleen painuvia! Pakko kehitellä joku roadtrip pian...

IMG_4995

Hattu / Aurinkolasit
Molemmat on asioita, joita ilman en voi elää, mutta kyllä aurinkolasit vie kuitenkin voiton!

Makea / Suolainen 
En ihan hirveästi välitä makeasta, mutta sipsit, pizza ja burgerit on mun pahe!!!

Jooga / Juoksulenkki
En oo ikinä pitänyt juoksemisesta...

Auringonnousu / Auringonlasku 
Auringonlaskua tulee tuijotettua enemmän, mutta auringonnousukin on kyllä tunnelmallinen!

Bikinit / Uimapuku 
En ois pari vuotta sitten uskonut, että valitsisin bikinien ja uimapuvun väliltä uimapuvun, mutta niin siinä vaan käy, että mielipiteet muuttuu!

Ranta / Uima-allas
Luonnossa vesi on mun mielestä aina ihan liian kylmää ja siksi en oo varmaan viiteen vuoteen heittänyt talviturkkia. Rannalla hengaileminen on paljon kivempaa, mutta jos pitää miettiä uimista, niin kyllä mä valitsen mielummin uima-altaan! Siellä vesi on edes jotenkin siedettävän lämpöistä.

Rantaloma / Telttailu
Mulla ei moneen vuoteen ollut hinkua rantalomalle, joten valitsen telttailun. Ai, että ois ihanaa lähteä roadtripille vaikka Norjaan ja olla siellä teltassa yötä!!! 

IMG_5013

Soitto / Tekstari
Yleensä tulee laitettua viestejä, ääniviestejä tai tekstareita, mutta kyllä mä silti tykkään puhelimessa puhumisesta tai facetimesta paljon enemmän! 

Aamut / Myöhäiset illat 
Mä tykkään siitä, jos saan itseni aikaisin aamulla ylös, koska silloin päivä tuntuu paljon pidemmältä. Myöhäiset illat vie kuitenkin voiton.

Punaviini / Valkoviini 
Molemmat menee, mutta juon mielummin valkkaria!

Mekko / Farkut
Riippuu kyllä mekosta... mutta yleensä jos on mahdollisuus valita, niin laitan paljon mielummin mekon päälle. Omistan niitä tällä hetkellä vaan ihan liian vähän. 

Jäätelö / Mehujää 
Twister ei petä ikinä!

IMG_4985
kynnet Selena

No comments:

Post a Comment