© Layout by Julia E.

NAUTIN ARJESTA

04 April 2018

Mulla on tällä hetkellä hyvä fiilis arjen suhteen, sillä koulu, työt ja vapaa-aika ovat hyvin tasapainossa. Töitä teen kerran viikossa, eikä kalenteri myöskään pursua luennoista. Mulla on tällä hetkellä hieman rennompi ote kaikkeen (yliopisto, blogi, työt) ja siksi mulla on ollut aikaa esimerkiksi ruuanlaiton opetteluun ja liikuntaan. En tällä hetkellä koe esimerkiksi huonoa omatuntoa jos en ole viikkoon postannut ja se on kyllä ihan parasta. Olen myös vältellyt hieman sitä pää kolmantena jalkana juoksemista paikasta toiseen ja siksi käynyt esimerkiksi murto-osassa blogitapahtumista. Näin vältyn turhalta stressiltä ja arki pysyy mielekkäänä.

Arjesta tasapainoisen tekee myös yhteinen aika Waltterin kanssa. Harvemmin tehdään mitään erikoista, mutta samaan aikaan herääminen ja nukkumaan meneminen, sekä ihan niiden perus arkisten juttujen tekeminen, kuten siivoaminen tuntuu paljon kivemmalta, kun niitä ei tarvitse tehdä yksin. Mulla on ollut myös hyvin aikaa ystäville ja tuntuu, että talven vastoinkäymisistä oon nyt vihdoin päästy eteenpäin. Silloin tosiaankin tuntu vähän siltä, että kaikki asiat menee aivan päin pyllyä ja muuttokin vei todella paljon energiaa. Kaikella on kuitenkin aina tarkoituksena ja pakko myöntää, että tykätään tästä nykyisestä kämpästäkin ihan älyttömän paljon, mikä varmasti edesauttaa arjen sujuvuuteen. Ei enää tarvitse viedä pyykkejä alakerran pyykkitupaan ja suurimman osan tiskeistä pesee astianpesukone. Tallaisia pieniä asioita osaa nykyään arvostaa!

Vaikka nautin arjesta ja kotona olemisesta, on seikkailut ja uusien paikkojen näkeminen aina kivaa. Siksi päätettiin maanantai-tiistai välisenä yönä (puoli kahdelta) ostaa Saran kanssa lennot Roomaan. Mulla oli tasan tunti aikaa käydä suihkussa, pakata ja mennä nukkumaan, sillä aamulla suuntasin työpalaveriin ja sieltä kodin kautta nopeasti lentokentälle. Täällä me nyt ollaan ja eka päivä sekä yö takanapäin. Oon jo nyt korvien myötä rakastunut kyseiseen paikkaan enkä malta odottaa, että mitä toinen päivä tuo tullessaan.

Untitled Untitled Untitled IMG_2730 Untitled Untitled Untitled Untitled IMG_2796 Untitled

3 comments:

  1. Onpas kiva tällanen kunnon vanhanajan höpöttelypostaus, missä kuvat on sekalaisia ja fiilis rento. Hauskaa reissua! ♥︎

    www.withessi.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. Mistä toi sun käyttämä kalenteri on ostettu? Näyttää jotenkin ihanan selkeeltä toi kalenteripohja!

    ReplyDelete