© Layout by Julia E.

LIFE LATELY THROUGH MY PHONE

07 March 2018

Mä tykkään nykyään jostain syystä entistä enemmän kännykällä napatuista kuvista ja siksi ajattelin tästä lähtien jakaa niitä täällä vähän useammin. Joskus aikoinani tein näitä postauksia viikottain, mutta viimeaikoina näitä on tullut tehtyä kyllä ihan liian harvoin. Korjataan siis tilanne ja yritetään löytää joku kiva kultainen keskitie. Mutta tässä näitä nyt sitten olisi!

Untitled

1. Muistatteko kun ala-asteella käytettiin jatkuvasti pantoja! Mä hankin taas varastoon pari pantaa ja ne onkin päässyt käyttöön jo useamman kerran!

2,3&4. Vietettiin ihana yö Waltterin kanssa Hyvinkäänn Sveitsi hotellissa. Lisää fiiliksi siitä löytyy täältä.

Untitled

1. Keittiö alkaa olla pikkuhiljaa aika valmiin näköinen. Ehdottomasti yks lemppari paikoista täällä uudessa kodissa!

2. Välillä unohtaa antaa aikaa itselleen ja ystäville. Oli ihanaa pakkaspäivänä istahtaa ystävän kanssa muutamaksi tunniksi kahvilaan rupattelemaan ja juomaan lämmintä teetä.

3. Waltteri lähti viikonlopuksi Saloon, joten päätin pyytää Jeminan ja Veetin mun luo yökyläilemään <3

4. Avokadopastaa, namnam!

Untitled

1. Tuntuu jopa vähän epätodelliselta, että aurinko on ollut näin pitkään meitä ilahduttamassa, mutta en valita! Ihanaahan tää on!

2. Töitä mulla on tällä hetkellä vaan yksi vuoro/viikko ja vaikka kukkaro ei siitä tykkää, näin on kuitenkin parempi mulle.

3. Saran ja Eliaksen tuparit!<3

4. Lähdin yks päivä luennon jälkeen pienelle kävelylle ja ai ettäää, miten kaunis näky tuo sininen taivas ja valkoinen tuomionkirkko!

Untitled

1,2&3. Ihana Urban Decayn yllätysmatka! Vieläkin katselen ihan fiiliksissä kuvia ja videoita kyseisestä reissusta!

4. Mä oon ite ihan super huono meikkaa, joten pyysin vaihtelun vuoksi Jeviä meikkaa mut. Pitäisi varmaan itsekin jossain vaiheessa opetella!

2 comments:

  1. Mistä tuo ihana ruokapöydän päälä näkyvä kynttiläteline on:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tossa pöydällä on noita iittaalan kynttilälyhtyjä kolme, mut jos tarkotat tota mustaa, mis on tommonen pitkä kynttilä, niin se on ihan vaan gini pullo:-)

      Delete