© Layout by Julia E.

LONDON VIA IPHONE

20 April 2017

Teillä tulee varmaan nämä mun Lontoo postaukset jo korvista ulos, mutta lupaan, että tämä on viimeinen sellainen! Mä tykkään todella paljon kameralla otetuista kuvista, mutta jostain syystä kännykällä otetuissa kuvissa on vielä hitusen enemmän tunnelmaa. Siksi halusin käydä mun kännykän kamerallasta löytyviä kuvia vielä kerran läpi ja koota teille niistä postauksen.

Untitled
Tää näky on ihan paras! Rakastan sitä tunnetta, kun hyppää junasta ulos ja lähtee kävelemään lentokentälle päin! || Tällainen lentokoneesa napattu kuva on pakollinen jokaisella reissulla || Aikainen herätys ei ollut ollenkaan meidän juttu, joten lähes koko lento vierähti nukkuen<3 || Lennettiin isolla ja super hienolla koneella, aika upea kokemus!
Waltterin äiti oli kirjoittanut meille hyvät ohjeet, miten päästään lentokentältä Waltterin tädille ja matka sinne sujui helposti suoralla bussilla || Käytiin heittämässä kamat meidän yöpymispaikkaan eli Waltterin tädin luo ja lähdettiin siitä sitten metrolla keskustaan... || Meillä ei ollut mitään kummempia suunnitelmia, joten päädyttiin vaan kiertelee keskustaa || Käytiin sillä reissulla myös syömässä kivassa LEON nimisessä paikassa
Toinen päivä lähti käytiin museo kierroksella... || Pakollinen British Museum on nyt nähty! || Sitten tuttuun tapaan vähän paikkojen tutkiskelua ja... || asukuvia
Untitled
Pikkuhiljaa alko olee taas nälkä ja päädyttiin syömään perinteiset fish&chips ateriat... oli muuten niin täyttävät, ettei tarvinnut enää loppupäivänä syödä! || Sen jälkeen mentiin istuskelemaan puiston penkille ja nauttimaan upeasta kelistä!
Lontoossa on kyllä upea tunnelma ja olisi tehnyt mieli kokoajan kuvata, kuvata ja kuvata! Myöskään ilman pakollista oven edessä napattua kuvaa ei pärjätty...
Toisen päivän iltaa lähdettiin viettämään Camden Towniin! Paikka oli täynnä ihmisiä, oli upea keli värikkäitä taloja, hyvännäköisiä ruokakojuja ja kaikin puolin ihana tunnelma!
Untitled
Eksyttiin istuskelemaan kivan näköiseen paikkaan ja siellä vierähti pari tuntia ihan silmänräpäyksessä! Oli ihanaa kun paikassa ei ollut wifiä ja pysty sata prosenttisesti olemaan läsnä siinä hetkessä. Olla, nauttia ja jutella!<3
Camden Townista lähtiessä oli niin upea auringonlasku, että päätettiin vielä vauhdilla keretä katsomaan Tower Bridge. Pakko myöntää, että tässä vaiheessa meillä molemmilla oli aivan jäätävän kova hätä päästä vessaan ja käytiin oikeasti vaan pyörähtämässä tuolla sillalla. Ei jaksettu ihan hirveästi jäädä edes ottamaan kuvia, napattiin yhdet kuvat ja pikapikaa ja lähdettiin juoksemaan lähimmäiseen kahvilaan ja sieltä metrolla Waltterin tädille.
Kolmantena päivänä, heti alkuun suunnattiin super söpöön kahvilaan. Kaikki oli vaaleanpunaista, kaunista ja muffinsit ihan älyttömän hyviä! En ole koskaan aikaisemmin nähnyt yhtä kaunista kahvilaa...  Tuolla olisin voinut viettää monta tuntia lisää!
Untitled
Aurinko paisto ja oli todella lämmin, joten päätettiin kahvittelun jälkeen lähteä kävellen taas kiertämään kaupunkia. Käveltiin monen monta kilometriä keskustaa ympäri, nauttien kaupungista ja sen kauneudesta auringonlaskuun asti!
Viimeisenä päivänä ei enää lähdetty keskustaan asti, vaan päädyttiin kiertelemään vaan lähistöllä olevia kauppoja. Lento Suomeen lähti illalla ja päästiin nauttimaan lentokoneesta upeaa auringonlaskua. Saavuttiin Helsinkiin keskiyöllä ja siksi julkisilla meneminen kotiin ei käynyt edes mielessä... Mulla oli seuraavana aamuna heti töitä, joten napattiin taksi ja päästiin sen ansiosta nopeammin kotiin nukkumaan. Kaiken kaikkiaan onnistunut reissu!

8 comments:

1. Missä tuo ihana vaaleanpunainen kahvila sijaitsi tai minkä niminen se on😍? Entä onko muita matkavinkkejä tai paikkoja joossa kannattaa ehdottomasti käydä, olen kesällä lähdössä Lontooseen!:)

Replies
    1. Peggy Porschen Cakes niminen kahvila ja ite tykästyin kovasti tohon camden town paikkaan <3

Delete
  2. Saanko kysyä miten oot päässyt noitten pr-toimistojen listoille, että he ottaa suhun yhteyttä kun järjesrwtään tapahtumia tai saat lahjakasseja sieltä kotiin? Esim toi visualpr :)

Replies
    1. He on jostai löytäny mun yhteystiedot ja ottanu muhun yhteyttä:) välillä pitäisi olla itse vähän aktiivisempi, mutta oon niin säälittävä, et en uskalla ite laittaa kenelllekkään viestiä:-D

Delete
  3. Mä oon tykänny tosi paljon näistä Lontoo-postauksista ja mua kiinnostais vielä semmonen vinkkipostaus Lontooseen matkaaville! :)

Replies
    1. me oltiin tosi lyhyt aika ja kerettiin vaan pintapuolisesti tutustumaan kaupunkiin! mun oma vinkki on oikeastaan vaan se, et kannattaa vaan nauttia lontoon kauneudesta ja fiiliksestä!:) me ei ihan hirveästi mitään suunniteltu, vaan mentiin ihan vaan fiiliksen mukaa ympäriinsä:)

Delete
  4. Hei! Ihana blogi sulla :)
    Miten oot saanu ulkoasun sellaseksi, että kun sitä katsoo puhelimella niin se näkyy suoraa internetversiona, samalaisena ku katsoisi koneella - ei siis sellasena puhelinversiona että banneri ei näy yms.

ReplyDelete
  5. Oih Camdenin vänkyräpuu! Siellä kanaalilla tuli muutamat kuvat aikoinaan räppästyä :D <3