© Layout by Julia E.

SUMMER NIGHTS

24 July 2016

Mulla on ollut erittäin työ painotteinen viikko, sillä alkuviikosta mulla alkoi työt uudessa paikassa ja vanhassa paikassa loppui työt vasta perjantaina. Oon tehny pitkää päivää, mutta en valita ollenkaan, sillä nautin siitä jos saan pitää itseäni kiireisenä. Tykkään kun on paljon menoa ja meininkiä. Tiesin jo etukäteen, että viikko tulee olemaan tosi raskas ja siksi ainoalle vapaapäivälle eli lauantaille, en ollut suunnitellut mitään. Olin jo valmiiksi miettinyt viettäväni sen ihan vain sängyn pohjalla netflixiä katsoen.

Perjantaina kävi kuitenkin niin, että Silja eksyi meille aamu viideltä nukkumaan.. Hän oli vienyt omat vanhemmat lentokentälle, eikä enää viitsinyt silmät ristissä lähteä ajamaan kotiin. Minä ja Waltteri päästiin töistä jo tosi aikaisin perjantaina, joten kehotettiin Siljaa jäämään, viettämään meidän kanssa iltaa. Ei suunniteltu mitään, vaan mentiin ihan vaan fiiliksen mukaan.

Hengailtiin hetken aikaa meillä, kunnes porukalla alkoi tulla nälkä ja päätettiin lähteä syömään sushia. Syötiin kaikessa rauhassa ja sen jälkeen lähdettiin vaan kävelemään ilman mitään määränpäätä. Mun seuralaiset nappaili siinä samalla vähän pokemoneja ja mä vaan ihmettelin vieressä. Päädyttiin sitten terassille istuskelemaan ja nauttimaan vielä muutamat. Hetken istuskelun jälkeen saatiin seuraamme myös mun työkaveri ja siinä me sit istuskeltiin. Raahattiin pöytäämme myös alias, mutta juttu luisti niin kovin, että ei me sitä aliasta missään vaiheessa keretty edes aloittamaan, ku tulikin jo valomerkki.

Ihanan rento ilta ihanien ihmisten seurassa! Näitä rentoja suunnittelemattomia iltoja voisi olla useamminkin! Lauantai päivä vierähti tosiaanki siellä sängyn pohjalla. Alkupäivä Siljan kanssa torkkuen ja leffaa katsoen, ja loppupäivä sit ihan yksikseen oikeastaan samalla kaavalla. Tänään ois tiedossa töitä ja illalla varmaan takeaway sushi. Mä oon jäänyt koukkuun... Mun tekee jatkuvasti mieli sushia! Pakko varmaan joku päivä kokeilla tehdä niitä myös kotosalla.
IMG_1316 IMG_1183 IMG_1192-2 IMG_1258 IMG_1242 IMG_1189-2 IMG_1208 IMG_1334 IMG_1291

3 comments: