© Layout by Julia E.

HEIPPARALLAA PITKÄSTÄ AIKAA

16 September 2014

Näin pitkän hiljaisuuden jälkeen ei tiedä mistä alottaisi. Vaikeaa palata taas normaaliin arkeen ja saada siitä hyvästä postaustahdista kiinni. Mulla on hiljaisuuteen kuitenkin hyvä syy. Oon ollu jo viikon verran kipeä, viettäny paljon aikaa jäähallilla, mun iphone 4 on nyt lopullisesti kuollu ja sit oon ihan vaan yrittäny ehkä jollain tavalla vältellä koneelle tulemista siinä toivossa, että mä vihdoin tarttuisin terveystiedon kirjoihin ja alkaisin lukea. Ja vaikka mä kovin tietokonetta välttelin, niin enhän mä saanu edes kirjoja auki. Vasta edeltävänä iltana eli eilen sain oikeasti luettua edes hiukan. No, mutta paremmin edes vähän kuin ei mitään. Tänään aamulla mä jo istuin siellä salissa, paperi nenän edessäni, kynä kädessä ja korillinen eväitä vieressä. Mulla ei ole suuria odotuksia tuloksista... toivottavasti pääsen edes läpi ja keväällä sitten yrittämään uudestaan! Jos vaikka silloin saisin pakotettua itseäni lukemaan. Niin outoa ajatella, että yksi neljästä aineesta on nyt kirjoitettu ja että mä oon oikeasti nyt tehny elämäni ensimmäisen yo-kokeen, josta aina niitä kauhutarinoita kerrotaan, kuinka kamalia ne ovat. Viikon päästä olisi vielä tiedossa Suomi toisena kielenä, jonka jälkeen on syksyn kirjotuksista selvitty. IMG_5228 PicMonkey Collage IMG_5230 IMG_5235 IMG_5231 IMG_5233
blazer h&m | shirt cubus | jeans bikbok | bag vero moda | heels zara | watch daniel wellington

No comments:

Post a Comment