© Layout by Julia E.

FLUFFY CARDIGAN

28 August 2014

Tällä viikolla oon menny vähän rennommissa tunnelmissa, sillä en oo tällä viikolla kertaakaan pukenu korkokenkiä jalkaani, mikä on aikamoinen ihme! Kaksi viime asuakin, jotka ovat näkyneet täällä blogin puolella ovat viime viikolta. Oon kulkenu tämän viikon ajan mun uusissa karvakenkuleissa ja niken lenkkareissa. Oikein hävettäny katsoa peiliin koulun jälkeen, mutta en oo aamusin jaksanu yhden oppitunnin takia laittaa itteäni mitenkään erikoisesti... Oon torkuttanu herätyskelloa aamulla viimiseen asti, pessy hampaat, pukenu päälle ensimmäiset vastaan tulevat vaatteet, laittanu hiukset kiinni ja rientäny ovesta ulos. Mutta ei se niin tarkkaa ole, välillä on vaan pakko pitää vähän taukoa ja pari päivää meikittömänä oleminen tekee kyllä ihan hyvää myös kasvoille. Tässä asussa mä töpöttelin paikasta toiseen tiistaina ja ai, että mä tykkäsin! Ihanan rento ja erittäin mukava asu, mutta samalla myös tyylikäs. Mä vähän epäröin ton karvaneuleen ostamista kesällä, mutta se toimiiki paremmin kuin hyvin näin syksyllä! Hyvä, etten jättäny tätä karvaista söpöliiniä sinne alerekkiin roikkumaan.. ois meinaa viimeistään nyt harmittanu! Näistä asukuvistaki tuli mun mielestä kivan näköisiä, vaikka skydriveen siirtäminen, kännykällä muokkaaminen ja takasin koneelle siirtäminen ja kollaasiksi laittaminen vähän pilasi näiden kuvien laatua...Mutta pahemman laatusiakin kuvia on nähty, joten ollaan nyt tyytyväisiä siihen mitä on! Turha sitä murehtia näin pikkuisia asioita :)
Pic1 20140828_101514000_iOS Pic3 Pic2
cardigan h&m | top h&m | jeans bik bok | shoes dinsko

No comments:

Post a Comment