© Layout by Julia E.

VIIKONLOPPUA ODOTELLESSA

06 July 2017

Mun päivät on tällä viikolla vierähtäneet aika saman kaavan mukaan. Oon herännyt siinä kympin paikkeilla, haahuillu hetken, tehny juttuja täällä kotona, laittautunut ja lähtenyt illaksi töihin. Töiden jälkeen väsymyksestä huolimatta mulla on ollut todella kova hinku päästä käymään jossain, mutta olen ihan suosiolla mennyt vaan suoraan kotiin pelamaan pleikkaria ja löhöilemään sohvalle. Tällä tavalla olen säästänyt voimia ja rahoja tulevaa viikonloppua varten, jolloin suuntaan kolmeksi päiväksi ruissiin. Tänään olisi tiedossa vielä yksi samanlainen päivä ja huomenna heti aamusta lähdetäänkin jo ajamaan Turkuun päin.

Tää on yksi kesän odotetuimmista viikonlopuista, joten voitte vaan kuvitella kuinka malttamaton mä tänään tulen olemaan... Mulla meinas jäädä tämän vuoden ruissi ihan kokonaan välistä, mutta kaikki kääntyi onneksi parhain päin ja sain itselleni kolmen päivän lipun. Viikonloppu vierähtää siis aika villeissä tunnelmissa ja taidan jättää koneen ihan suosiolla kotiin, joten palaillaan sitten viikonlopun jälkeen!

Hauskaa viikonloppua kaikille!<3

IMG_5177-2-2 IMG_5151-2 IMG_5373-2 IMG_5155-2

4 comments:

  1. Voi miten ihania kuvia!<3 itekin oisin halunnut tonne kuvailemaan mutta ei täältä yli 200 kilometrin matkan päästä viitsi pelkkien kukkien takia lähteä, heh :D

    ihanan kuulonen viikonloppu tulossa, pitäkää kivaa!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon <3 me asutaan tossa ihan lähellä, niin oli pakko päästä !:D

      Delete
  2. Jessus miten upeita nämä kuvat onkaan! <3 Siis ihan huikeita! Tota viimeistä kukkakuvaa jäin vaan silmät suurina tuijottamaan :') Pakko kysäistä, millä kameralla ja objektiivilla nämä on otettu?
    Sulla on kyllä kokonaisuudessaan NIIN upea tämä blogi, että aivan pakko liittyä lukijaksi, ettei tällainen helmi pääse enää hukkaan!

    www.hennam.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos hurjan paljon<3 nää on otettu canon 6D kameralla ja en nyt muista, et oliks käytössä 85mm vai 50mm objektiivi :)

      Delete