© Layout by Julia E.

LATELY

22 February 2017

Keskiviikko on viikon rankin päivä, mutta myös se kaikista palkitsevin. Illalla kun kaikki pakolliset hommat on hoidettu alta pois, tietää sen, että nyt ollaan jo yli puolessa välissä arkipäiviä! Silloin ollaan jo voiton puolella ja lähempänä uutta viikonloppua. Mulla on tässä periodissa loppuviikko hieman rennompi kuin alkuviikko, joten voin todellakin huokaista helpoituksesta tänään illalla, kun pääsen iltavuoron jälkeen kotiin!

Mä avasin tänään ensimmäistä kertaa silmät jo kahdeksalta ja oli ihanaa huomata miten valoisaa oli jo noihin aikoihin! Jatkoin kuitenkin vielä hetken nukkumista ja nousin lopullisesti vasta yhdeksän jälkeen. Tein rauhassa koulutehtäviä valmiiksi, kävin suihkussa, kokkasin avocadopastaa, söin ja lähdin vasta yhden aikaa yliopistolle. Mun oli tarkoitus tulla tänne aikaisemmin, jotta ehdin tekemään yhden tehtävän ennen luennon alkua, mutta se olikin odotettua helpompi ja ehdin tehdä sen jo tossa bussimatkan aikana. Täällä mä nyt istun ja ihmettelen... Onneksi oli kone mukana, niin sain käytettyä ajan hyödyksi, raapustamalla tänne juttuja. Itseasiassa istun parhaillaan hymyssä suin kirjoittamassa tätä postausta... En tiedä miksi, mutta mulla on jostain syystä ihan älyttömän hyvä fiilis, vaikka kouluun raahautuminen yhden luennon takia tuntuikin vähän turhalta ja edessä on vielä iltavuoro... Ehkä siihen vaikuttaa nämä pitenevät päivät, rauhallisesti vietetty aamu tai ihan vaan hyvin nukuttu yö. En tiedä, mutta oli mikä oli, oon kyllä tyytyväinen tähän olotilaan!

Alle päätin koota muutaman sekalaisen kuvan viime ajoilta, sillä niitä tuppaa kerääntymään aika paljon muistikortille. Mä siirryn tästä nyt tonne luentosaliin, joten ei muuta kuin ihanaa päivän jatkoa teille kaikille! Palaillaan!

IMG_6140
coat shein (saatu/gifted) 
IMG_6081 IMG_5937 IMG_5788 IMG_5749 IMG_6053 IMG_5796 IMG_5954 IMG_5833 IMG_6006-2 IMG_5805 IMG_6842

No comments:

Post a Comment