© Layout by Julia E.

LIFE LATELY VIA IPHONE

19 August 2016

Täällä taas! Mun kännykkä on täyttynyt taas monella uudella kuvalla, joten päätin tulla osan jakamaan nyt tänne blogin puolelle. Viime postauksesta sen verran, että kiitos kaikille tsemppauksista! Mulla tuli niin paljon parempi fiilis kun sain purkaa fiilistäni tänne. Parasta siinä oli kuitenkin teidän tuki ja ymmärrys mun oloa kohtaan. Nyt on jo heti paljon parempi fiilis ja kyllä mä jatkan. Jatkan varovasti, fiiliksen mukaan ja yritän olla asettamatta itselleni ihan mahdottomia tavoitteita. Tällä tavalla löydän toivottavasti taas sen hyvän olon tunteen tätä harrastusta kohtaan! :)
Untitled
Työpäivien pelastajana on ollut redbullin lisäksi tää smoothie! || Salossa treffattiin pitkästä aikaa Lindan ja Jevin kanssa <3 || Outfoxissa kahden hurjan kanssa bailaamassa || Vip-alueen edut... niiiiiin hyvää ruokaa!
Untitled
<3 || Illan päätteeksi mekko ei enään ollut puhdas, mutta se ei menoa haitannut! Kahden lemppari typyn kanssa päästiin bailaa rikalan tanssilattialla. Pääsi Sarakin näkemään sen rikalan, josta olen monet kerrat puhunut ! :D || Keväällä mun pyörä varastettiin ja nyt oli jo aikakin hankkia uusi! || Melkein samixina liikenteessä
Untitled
Mun perhe tuli yks päivä kavereiden kanssa käymään Helsingissä ja käytiin vähän kiertelemässä kaupunkia || ruokatauko mäkkärissä || Waltterin kanssa kävästiin pitkästä aikaa Forsmanin tee myymälässä || Oon ihan hulluna sushiin... Pahinta tässä on se, että tollanen sushi paikka sijaitsee parin sadan metrin päässä kotoa, joten siellä tulee ravattua ihan liian usein...
Untitled
Kävin yks päivä Lahdessa ja siellä uskaltauduin ottamaan vihdoin pitkään himoitsemani tragus lävistyksen! || Skipattiin Saran kanssa asukuvat sun muut blogiin liittyvät hommat, haettiin pizzaa ja pistettiin netflix pyörimään! Oli kyllä paras valinta vähään aikaan! || Kävin shoppailemassa Zaran lasten puolella ja mukaan tarttui tällaiset || Ostettiin yks päivä Waltterin kanssa koripallo ja pitihän sitä käydä heti testaamassa
Untitled
Ilta piknikillä vielä kun kelit sen salli! || Tylsät illat on pelastanu facetime jutustelut Saran kanssa <3 || Käytiin Iidan kanssa tsekkaamassa Helsingin kaupunginmuseo || Toi kiilan vuohenjuusto kanasalaatti oli ihan parasta! Suosittelen!
Untitled
Yksi koko kesän kohokohdista oli rakkaiden tyttöjen kanssa vietetty vuorokausi!<3

No comments:

Post a Comment