© Layout by Julia E.

NÄMÄ KOLME LAITETTA HELPOTTAA MUN ARKEA

09 December 2019

Kaupallisessa yhteistyössä Samsung ja Indieplace kanssa

Olen nyt kohta kuukauden käyttänyt Samsungin Galaxy S10 -puhelinta ja siihen yhteensopivia Galaxy Buds -kuulokkeita ja Galaxy Watch Active2 -kelloa, jotka sain itselleni kaupallisen yhteistyön merkeissä. Niin kuin aikaisemmassa postauksessa jo mainitsin, niin totuin Android -käyttöjärjestelmään alle viikossa, mikä yllätti mut kovasti. Nyt en osaisi enää edes kuvitella käyttäväni mitään muuta puhelinta. Jännää miten nopeasti sitä oikeasti tottuu uusiin juttuihin. Nykyään kun joudun kaivamaan vanhasta puhelimesta, vaikka vanhoja kuvia, niin se tuntuu kädessä ihan palikalta, näyttö tuntuu olevan tosi paljon pienempi ja himmeempi ja käyttöjärjestelmäkin tuntuu jo vähän vieraalta. Tykkään kyllä tästä muutoksesta ja esimerkiksi siitä, että näin pakkasillakin akku kestää ilman ongelmaa koko päivän ajan. Aiempina vuosina en voinut talvella edes kuvitella lähteväni kotoota ilman matkalaturia, sillä puhelin saattoi vaan sammua kylmyydestä.

Puhelimen lisäksi kovassa käytössä ovat olleet myöskin siihen yhteensopivat Galaxy Buds -kuulokkeet ja Galaxy Watch Active2 -kello. Oon aina pitänyt bluetooth -kuullokkeita jotenkin hankalina, kun niitä pitää olla lataamassa joka välissä ja niiden yhdistäminen puhelimeen tuottaa aina päänvaivaa. Nyt olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että mulla on ollut ennen vaan tosi huonot kuulokkeet käytössä. Näissä Samsung Galaxy Buds -kuulokkeissa on tehokkaat mikroakut, jotka riittävät jopa 6 tunnin kuunteluun yhdellä latauksella eikä niiden yhdistäminen puhelimeen tuota minkäänlaista päänvaivaa, riittää vaan se, että avaa kuulokkeiden kotelon, niin ne yhdistyvät itsestään heti puhelimeen. Akun riittävyyden lisäksi mua yllätti kuulokkeiden muotoilu. Mulla on aika pienet korvat ja mulla on ollut kuulokkeissa aina ongelmana niiden pysyvyys korvassa. Näissä mulla ei oo ollut mitään ongelmaa edes urheillessa ja uskallan väittää, että jos nämä kuulokkeet pysyvät mun korvissa, niin nämä tulevat pysymään kenen tahansa korvassa!

Näiden ominaisuuksien lisäksi kuulokkeet peittävät täydellisesti taustahälyn. Nukuin mm. kerran näissä kuulokkeissa sohvalla, kun Waltteri imuroi vieressä, eikä se imurointi häirinnyt mun nukkumista ollenkaan. Kuulokkeissa on kuitenkin myös mahdollisuus kytkeä päälle tila, joka päästää läpi ympäristön äänet ja näin esimerkiksi yhdessä kaverin kanssa treenaaminen sujuu mukavammin, kun kaverilla on mahdollisuus saada edes hitusen huomioo tarvittaessa. Kuulokkeissa on myös mikrofonit, ja näillä Galaxy Budseilla voit puhua myös puheluja, mikä on myöskin erittäin kätevää. Itse kun tykkään Mashan kanssa lenkillä ollessa soitella kaverit läpi...

Viimeisenä, mutta ei vähäisempänä ajattelin mainita Samsungin Galaxy Watch Active2 -kellosta, mikä on mun makuun ihan älyttömän tyylikäs ja koristaa mun rannetta myös kuntosalin ulkopuolella. Kello toimii urheilukellona, mutta sen lisäksi sillä voi seurata esimerkiksi sykettä, unta ja stressitasoa. Tarvittaessa saat myös ilmoitukset kelloon, jonka avulla välttyy kokoaikaiselta kännykän kyttäämiseltä. Niin jännää! Kaikkea sitä keksitään, helpottaakseen meidän arkea. Galaxy Watch Active2 on yhteensopiva sekä Android- että iOS-puhelinten ja -tablettien kanssa.

Seuraavaksi olisi tarkoitus hommata puhelimeen suojakuoret, jotta tää kestäisi mahdollisimman pitkään mun käytössä!

Untitled PhotoGrid_1575841741209 Untitled PhotoGrid_1575841787664 Untitled

No comments:

Post a Comment